کد خبر 1161566
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۷
ابراهیم صادقی

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: باید صبورتر باشیم و قدر فرصت‌ها را بدانیم.

به گزارش مشرق،  ابراهیم صادقی پس از دیدار تیم‌های سایپا و صنعت نفت آبادان اظهار داشت: در مجموع بازی خیلی خوبی بود و موقعیت‌های زیادی روی دروازه دو تیم ایجاد شد. در نیمه اول سایپا چندان خوب بازی نکرد و صنعت نفت بهتر از ما بود اما در نیمه دوم با  تغیرات مان فرصت‌های خوبی به دست آوردیم اما باید در چنین بازی‌هایی اگر نتیجه یک بر صفر را تبدیل به دو بر صفر کنیم، راحت بازی خواهیم کرد.

وی افزود:‌ در موقعیت سه به یک خود می‌توانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم که چنین اتفاقی نیفتاد. شاید بخش زیادی از این فرصت‌سوزی‌ها به تجربه باز می‌گردد اما نفرات سایپا چندان باتجربه نیستند و قدر این فرصت‌ها را ندانستند. در نهایت هم آخر بازی گل خوردیم. با این وجود از شکل تیم به ویژه در نیمه دوم راضی هستیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا عنوان کرد: از لحاظ ایجاد موقعیت در این ۹ هفته بهترین بازی‌مان همین دیدار با صنعت نفت بود و تا زمانی که می‌توانیم فرصت به دست بیاوریم شرایط خوب است با این وجود باید بیشتر کار کنیم تا از فرصت‌ها بهتر استفاده کرده و با ۲ بر صفر کردن نتیجه مسابقه کار را راحت‌تر ادامه بدهیم.

صادقی درباره داوری دیدار امروز گفت: مشکل خاصی وجود نداشت و از سوی نیمکت هر دو تیم اعتراضی صورت نگرفت داور هم کارش را به خوبی انجام داد.

وی درباره اینکه با توجه به رسیدن تیمش به بلوغ تاکتیکی بهتر نیست این تیم نتایج بهتری به دست آورد، توضیح داد: اگر در یک روز بد بازی کنید نمی‌توانید انتظار نتیجه‌ گرفتن داشته باشید اما در سه هفته اخیر فوتبال خیلی خوبی بازی کردیم. تیم‌های حریف را کاملاً در اختیار داشتیم صنعت نفت اکنون صدر جدول است و بازیکنان و کادر فنی خیلی خوبی دارد اما همین تیم را تحت فشار گذاشتیم و روی دروازه‌اش موقعیت ایجاد کردیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: باید صبورتر باشیم و بیشتر روی بچه‌ها کار کنیم زیرا آنها باید قدر فرصت‌ها را بدانند. نفرات جوان‌تر طبق فرصتی که باشگاه سایپا در اختیار آنها گذاشته در لیگ برتر بازی می‌کنند و باید بهتر از فرصت‌ها بهره ببرند. باز هم می‌گویم این مسابقه ۲ بر صفر می‌شد کار تمام بود اما سعی می‌کنیم بیشتر کار کنیم تا در آینده نتایج بهتری به دست بیاوریم.

صادقی درباره مصدومیت شدید محسن مسلمان در اواخر این مسابقه گفت: متأسفانه اتفاق رخ داد اما وضعیتش فردا مشخص می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس