لیگ علیه سازمان لیگ!

پس از اعلام برنامه‌های هفته دهم تا دوازدهم مسابقات لیگ ازسوی سازمان لیگ، تیم‌های مختلف لیگ برتر به این برنامه اعتراض کردند تا سازمان لیگ تحت‌فشار زیادی قرار بگیرد.

به گزارش مشرق، پس از اعلام برنامه‌های هفته دهم تا دوازدهم مسابقات لیگ از سوی سازمان لیگ، تیم‌های مختلف لیگ برتر به این برنامه اعتراض کردند تا سازمان لیگ تحت‌فشار زیادی قرار بگیرد. حرف عمده تیم‌های لیگ برتری این است که اول بازی‌های معوقه لیگ برتر برگزار شود و سپس بازی‌های هفتگی روی روال قرار بگیرد؛ اتفاقی که سازمان لیگ آن را قبول ندارد و روی همین موضوع هم برنامه را اعلام کرده است.

گل‌گهر سیرجان از نخستین تیم‌هایی بود که به این مساله معترض شد و با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد بعد از رویارویی با استقلال حاضر نیست تا پیش از یکسان شدن تعداد مسابقات سایر تیم‌ها در لیگ شرکت کند!

بیشتر بخوانید:

اخباری: در برنامه‌ریزی لیگ تبعیض وجود دارد

رضایی: باید در برنامه مسابقات لیگ تجدیدنظر شود

دیروز هم تیم‌های دیگری به جمع معترضان اضافه شدند؛ سعید آذری، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با انتقاد تند از برنامه اعلام‌شده ازسوی سازمان لیگ به این موضوع اعتراض داشته و خواستار اصلاح این برنامه شده است. نکونام مربی این تیم نیز در یک گفت‌وگوی رادیویی گفت: «چرا برنامه لیگ را 3 هفته یک‌بار اعلام می‌کنند؟ ما که به‌خاطر کرونا تعطیلی نداریم. خدا را شکر شرایط کشور ما ازنظر کرونا خوب است و فوتبال باعث نشاط جامعه است. 15 هفته را اعلام کنند تا ما تا نیم‌فصل برنامه‌مان را بدانیم. نمی‌توانند یک برنامه ساده اعلام کنند. به‌خاطر تیم‌های دیگر همه باید صبر کنند تا ببینند چه اتفاقی می‌افتد. اشکالی ندارد. لیگ را نگه دارید تا پرسپولیس بازی‌های عقب‌افتاده‌اش را انجام بدهد. هر زمان به تیم‌های دیگر رسید، همه باهم دوباره شروع کنیم. دو هفته دیرتر شروع می‌کنیم، اما چه ایرادی دارد؟»

ازسوی دیگر مسئولان باشگاه نساجی اعلام کردند باتوجه به اینکه این تیم و پرسپولیس در یک‌روز به‌مصاف هم رفتند، به همین دلیل فاصله زمانی دیدار آینده نساجی باید به اندازه تیم فوتبال پرسپولیس باشد. برهمین اساس مدیران باشگاه نساجی با ارسال نامه اعتراض خود به سازمان لیگ، خواهان تغییر زمان دیدارشان با فولاد خوزستان شدند.

مدیران باشگاه پیکان نیز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند از آنجاکه همه باشگاه‌های شاغل در فوتبال ایران، انتظاری جز اجرای عدالت ندارند، برگزاری مسابقه معوقه تیم نساجی مازندران بعداز مسابقه با پیکان را خارج از فضای مساوات در فوتبال می‌دانند و به‌همین خاطر به اطلاع سازمان محترم لیگ و فدراسیون فوتبال می‌رسانند که در دیدار هفته‌دهم که روز سه‌شنبه 16 دی‌ماه برنامه‌ریزی شده، به میدان نخواهند رفت.

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سعید خوزستان IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    1 0
    تنها راه نجات فوتبال ایران استیضاح وزیر ورزش نمایندگان تیم های شهرستانی حمایت حمایت
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    2 0
    رضایت تیم دولتی بابامسعود باشه بقیه برن کشک شونو بسابن! تا اسنپ هست و وزیر هیچ مشکلی نداریم!!!!
  • abolfazl hosseini IR ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    0 0
    آقادیگه بسه،تیمتون هم که قهرمان آسیانشدبیش ازاین آبروی خود وایران رانبریدحمایت وزارت ورزش از شانزده تیم لیگ باشد نه فقط پیروزی،

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس