کد خبر 1161062
تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
بورس نمایه

در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس تهران با رشدی ۱۸ هزار واحدی به کار خود پایان داد. این در حالی بود که نمادهای شاخص‌سازی چون شستا و شپنا با صف خرید به کار خود پایان دادند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس بعد از چند روز منفی بالاخره روندی مثبت به خود گرفت و توانست در نهایت رشدی ۱.۳ درصدی را به ثبت برساند. این در حالی بود که شاخص کل هم‌وزن امروز نیز منفی شد و ۰.۶۴ درصد افت کرد.

بیشتر بخوانید:

همه چیز برای صعود بورس فراهم است

در جریان معاملات امروز که با دادوستد بیش از ۸.۵ میلیارد سهم همراه بود، ارزش معاملات بورس ۱۱ هزار میلیارد تومان به ثبت رسید و با توجه به معاملات فرابورس کل ارزش معاملات خرد بازار سهام حدود ۱۵ هزار میلیارد تومان بود. تشکیل صف خرید در برخی نمادهای شاخص‌ساز و همچنین صف فروش در برخی نمادهای کوچک‌تر موجب شد تا میزان معاملات نسبت به روز گذشته افت محسوسی داشته باشد.

در معاملات امروز بازار سهام، نمادهای پالایشی بیش از سایر نمادها متقاضی خرید داشتند و اکثر نمادهای این گروه در نهایت با صف خرید به کار خود خاتمه دادند. شستا نیز اگر چه بارها صف خرید خود را از دست داد اما در نهایت با صف خرید معاملات خود را پایان داد.

در میان گروه‌های صنعت نیز در غیاب غولهای بانکی، گروه خودرو با حدود ۱.۶ هزار میلیارد تومان و پالایشی‌ها با بیش از یکهزار میلیارد تومان بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

سه نماد شپنا، خودرو و شستا نیز امروز بیش از سایر نمادها معامله شدند.

منبع:تجارت‌نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • احمد IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    0 1
    پنجاه هزار تا در هفته میاد پایین سی هزار تا میره بالا و در نهایت سقوط شاخص را روی 1300تا1500تنظیم کردند
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    2 0
    از این به بعد منتظر پاسخ های کوبنده سهامداران به خاطر مدیران نالایق بورس و دولت باشید
  • حسین IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    2 1
    بورس ایران امسال بازیچه افراد ... بود . پل صراط من برای این بازی کثیف منتظر تک تک مسوولان هستم .
  • علی IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    0 0
    سلام و خسته نباشید با نظر شما کاملا موافق هستم بنده بعنوان سهامدار خرد بورس این موضوع و بازی فریبکارانه و نوسانگیری شدیدی را توسط بازارگردان نماد #قشیر قند و شکر قوچان بوضوح شاهد هستم ، از شما متشکرم لطفا پیگیری کنید.
  • سمیرا IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
    0 0
    بخدا من با بدبختی ۵۰ میلیون وارد بورس کردم پولم شده ۱۳ میلیون ت هفته ۳ روز منفیه ۱ روز مثبت دارم دق میکنم آخه چقدر زمان میبره پولم برگرده۵۴۹۳

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس