کد خبر 1160812
تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۳
دستگیری زورگیران سابقه‌دار

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از شناسایی و دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۱۲ ساعت در رودهن خبر داد.

به گزارش مشرق، حسین فاضلی فرمانده انتظامی شهرستان دماوند شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد در بخش رودهن، موضوع به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: مأموران با هماهنگی مقام قضایی به محل وقوع قتل اعزام و شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان را در دستور کارخود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند تصریح کرد: با تحقیقات و اقدامات به موقع، سریع و هوشمندانه پلیسی، متهم در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی، دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی منتقل شد.

فاضلی ادامه داد: متهم در اعترافات اولیه خود، علت قتل را نزاع و درگیری اعلام کرد و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    9 0
    خدا نسل آدم های شروررا ازروی زمین خشک کنه که یکیش هم توباشی مگر وقتی دونفر بحثشون میشه هندوانه ست که چاقو می کشین پس خداوند زبون برای چی گذاشته!؟همون لحظه که آتیش میگیرید وازسلاح سرد استفاده می کنید فکر عاقبتش نیستید به هردلیلی..فکرکردید قتل کردیدوتموم،کجا میخوای فرارکنید؟!خداوند که آگاه است وناظر اعمال ما..عاقبت شرارت ودعوا وقلدری وهرخلافی فناه شدن است..باکمی حوصله وکنترل خشم حتی اگر حق با طرف نباشد..زندگی دوخانواده نابود کردی خودت ومقتول تمام شد.. دریغ وافسوس هم بی فایده ست//

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس