کد خبر 1160774
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۲
تأکید قالیباف بر اصلاح ساختار بودجه 1400 - کراپ‌شده

دلیگانی گفت:‌رئیس مجلس در نشست امشب کمیسیون تلفیق بر اصلاح ساختار بودجه سال1400 تأکید کرد و گفت که اگر اسناد بالادستی نیز در لایحه بودجه سال آینده لحاظ شود، شورای نگهبان با این موضوع همراهی خواهد کرد.

به گزارش مشرق، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امشب کمیسیون تلفیق بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ گفت:‌در این جلسه که با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس برگزار شد، چهار نفر از نمایندگان به عنوان موافق و چهار نفر به عنوان مخالف مطالبی را مطرح کردند.

وی افزود: در ادامه این جلسه رئیس مجلس بر اصلاح ساختار بودجه سال ۱۴۰۰ تأکید کرد و گفت که فرمایش رهبر معظم انقلاب در این باره توسط مجلس باید عملیاتی شود.

ببینید:

فیلم/ قالیباف: "بودجه ۱۴۰۰" تورم زاست

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰  اظهار داشت: قالیباف عنوان کرد که ما با حساسیت لایحه بودجه سال آینده را مورد رسیدگی قرار می‌دهیم و اگرچه ارائه لایحه بودجه در حوزه اختیارات دولت است اما رسیدگی و تصویب آن نیز جزو حوزه اختیارات مجلس است و ما از این حق کوتاه نمی‌آییم.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: رئیس مجلس گفت که اگر اسناد بالادستی در لایحه بودجه ۱۴۰۰ لحاظ شود، شورای نگهبان با این موضوع همراهی خواهد داشت.

وی افزود: رئیس مجلس تأکید کرد که موضوع کاهش بودجه به درآمدهای حاصل از صادرات نفت خام باید در بررسی لایحه بودجه مدنظر قرار دهد و نباید اجازه دهیم درآمدهای نفتی در امور جاری هزینه شود.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰  اظهار داشت:  قالیباف گفت که باید احکام انضباطی محکمی را وضع کنیم تا از تحریف بودجه جلوگیری شود و نیز شفافیت روابط مالی دولت با نفت و همچنین شفافیت در قیمت ارز باید مدنظر قرار گیرد و در مورد حقوق کارکنان دولت نیز باید افزایش حقوق‌ها عدالت‌محور باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس