اعلام قیمت گوشت قرمز منجمد در میادین میوه و تره‌بار 

عضو شورای شهر تهران با اشاره به ضرورت ساماندهی مراکز توزیع محصولات گوشتی در تهران گفت: با تعطیلی غرفه داران میدان بهمن، توزیع گوشت به دو محدوده شهیدکارگر سامانی و فاطمی منتقل شده است.

به گزارش مشرق، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورا درباره لزوم ساماندهی مراکز توزیع گوشت در تهران گفت: با تعطیل شدن بازار توزیع محصولات پروتئینی در میدان بهمن، ۲ خیابان شهید فاطمی و شهید کارگر سامانی در منطقه ۱۶ و نازی آباد تهران تبدیل به راسته توزیع محصولات گوشتی شدند. 

بیشتر بخوانید:

ریشه افزایش قیمت تخم مرغ چیست؟

وی با اشاره به اینکه محل سکونت مردم به بازار گوشت تبدیل شده و ترافیک و تجمع حیوانات موذی نارضایتی مردم را در این دو خیابان به همراه داشته است، گفت: باید در میادین میوه و تره‌بار و میدان بهمن اقدامات لازم جهت توزیع گوشت به صورت وسیع انجام گیرد. 

وی ادامه داد: تصمیم هفته گذشته شهرداری تهران گرفت و میدان بهمن جنب شهرری منطقه ۱۶ که بازار توزیع گوشت مرغ بود را تعطیل و غرفه‌داران میدان بهمن با این تصمیم مکان فعالیت آنها انتقال یافت.

فراهانی خاطرنشان کرد: از شرکت ساماندهی مشاغل در شهرداری منطقه ۱۶ درخواست دارم که به وضعیت خیابان شهید فاطمی و کارگر سامانی رسیدگی عاجل کنند و ضروری است براساس بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری، این محدوده به راسته وضعیت اصلاحی پیدا کند، چرا که فعالین این صنف حق ندارند خیابان مناطق مسکونی را به بورس مواد پروتئینی تبدیل کنند و موجب نارضایتی ساکنین شوند. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس