تمام آزمون ها به صورت غیرحضوری برگزار می شود

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد از انجایی که ستاد ملی مقابله با کرونا مجوز کلی برای برگزاری آزمون ها به صورت حضوری نداده است، تمام آزمون ها به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

به گزارش مشرق، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش صبح امروز در جمع خبرنگاران رسانه ملی گفت: آموزش و پرورش مسئولیت دارد نسل نو را پرورش دهد برای قبول مسئولیت های اجتماعی و مشارکت در سازندگی و پیشرفت جامعه. این افراد باید در وجود مختلفی پرورش پیدا کنند.

بیشتر بخوانید:

شرط ارزیابی حضوری دانش‌آموزان دبستان

وی ادامه داد: نهاد آموزش و پرورش مجموعه‌ای است که با همه بخش های کشور در پیوند قرار می گیرد. در سند تحول پیش بینی شده است که تربیت در ۶ ساحت صورت بگیرد که یکی از انها حوزه اعتقادی است و ما به همراهی حوزه های علمیه نیاز داریم.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه در خصوص برگزاری امتحانات نیز گفت: ابلاغ کردیم که آزمون‌ها همه به صورت غیرحضوری باشد با استفاده از ظرفیت‌هایی که وجود دارد و در مورد برخی از دروس هنرستانی و پایه‌های اول و دوم هنرستانی اجازه دادیم اگر با هماهنگی ستاد کرونا اگر مشکلی نباشد با رعایت پروتکل‌ها به صورت حضوری باشد. اخذ مجوز از ستاد کرونا ضرورت دارد. ستاد کرونا مجوز عمومی به ما نداده است. اگر برخی جاها در مواردی که گفتم توانایی‌شان برای برگزاری آزمون حضوری با رعایت پروتکل‌ها حضوری باشد باید از ستاد مقابله با کرونا مجوز بگیرند.

وی درباره فروش آزمون ساز در شبکه های اجتماعی و دریافت وجه از معلم ها در قبال آن گفت: وقتی وارد زیست بوم جدید می شویم اقتضائات خاص خودش را دارد و در این زیست بوم فعالان بخش خصوصی تلاش می کنند راه حل هایی را پیشنهاد دهند ما در شاد برای آزمون امکانات لازم را پیش بینی کردیم و ظرف ۱۰ روز آینده این ظرفیت ها توسعه خواهد یافت و کیفیت برگزاری آزمون ارتقاء می یابد و نیاز به استفاده از پیشنهادهای بیرونی نیست.

حاجی میرزایی در پاسخ به پرسشی درباره سهمیه جذب دانشجو در دانشگاه شهید رجایی گفت: به میزان سهمیه اختصاصی از دانشگاه تربیت دبیر رجایی و فرهنگیان نیرو استخدام می کنیم. گاهی اوقات دانشگاه رجایی مازاد بر سهمیه دانشجوی آزاد هم گرفته اما آنها که بر اساس سهمیه اختصاص داده شده وارد شده اند استخدام می شوند.

وی درباره وضعیت استخدامی خرید خدماتی ها و نهضتی ها گفت: قانون تا قبل از ۹۱ برای حق التدریسی ها و قبل از ۹۲ برای نهضتی ها تعیین تکلیف کرده و طبق مقررات اقدام خواهد شد. برای آنها که بعد از سال ۹۲ با آموزش و پرورش همکاری کرده اند مسیر، دانشگاه فرهنگیان و ماده ۲۸ اساسنامه است. البته سن‌شان اگر زیاد باشد به سقف مجاز شرکت در آزمون اضافه می کنیم.

وزیر آموزش و پرورش درباره هزینه آب و برق و گاز مدارس نیز گفت: در قانون بودجه چندسال اخیر پیش بینی شده که بهای آب و برق و گاز با رعایت الگوی مصرف رایگان است. ممکن است برخی مدارس با افزایش جمعیت دانش آموز رو به رو شده باشند که با وزارت نیرو و نفت تفاهم کردیم که الگوی جدید را متناسب با تعداد دانش آموزان تعیین کنند. آب و برق و گاز هیچ مدرسه‌ای نباید به علت عدم پرداخت هزینه قطع شود. برخی موارد مربوط به مطالبه سال های گذشته است که برنامه ریزی شده تا پرداخت شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 108
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ناشناس IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    13 2
    ممنون از ستاد کرونا و وزارت آموزش سلامتی ارزش زیادی دارد
    • IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
      14 3
      سلامتی معلمان !!
  • فاطمه IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    30 5
    خدایش آموزش امسال بیخودی بود فقط به نفع اینترنت بود چشم بچه‌های بدبخت نابود کردین اعصاب خونواده ها رو داغون
  • مصطفی IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    7 2
    چرا نیروهای قبل۹۱استخ‌ام شدند مابعد۹۱ازمون بدیم خیلی غلط بیجا کردن وزیر
  • مهران IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    19 2
    وزیر بی عرضه!!!!
  • دبیر زابل IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    6 0
    سلام جنلب وزیر فهیم و سخت کوش مدرسه متوسطه اول با ۴۰۰ دانش اموز در حاشیه شهر زابل، یک سوم انها نه در کلاس حضوری بودند و نه در شاد ، هرچند مدرسه درسنامه فرستاده، تکلیف ازمون انها چه می شود که گوشی ندارند؟ وقتی شما که وزیر هستید نمی توانید راهکار خود را از ستاد کرونا بله بگیرید مدیر مدرسه در این کشور چه جایگاه و کانال ارتباطی با ستاد کرونا دارد؟
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    7 0
    جناب وزیر چرا به فکر معوقات اضافه کار همکاران فرهنگی نیستید ده ماه ازسال داره می گذرد نه معوقات فرودین واردیبهشت وخرداد راپرداخت کردید نه سه ماه ونیم سال تحصیلی جدید را همین بود بروز پرداخت کردن حق التدریس ها
  • IT ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    2 0
    ما در کمیسیون انتشار آزاد اطلاعات درخواست ثبت کردیم که مکاتبات منجر به بازگشایی مدارس در ۱۵ شهریور بین ستاد کرونا و آموزش پرورش را اعلام کنید. این درخواست که مربوط به افشای مکاتبات بین ستاد کرونا و آموزش پرورش بین ۱۵ مرداد تا ۱۵ شهریور است روشن می‌کند که چه عواملی باعث تغییر ۱۷۰ درجه‌ای تصمیمات پیشین شد. لطفا در خصوص این نامه که در شرف ثبت شکایت در مراجع ذی‌صلاح نیز قرار گرفته است، موارد را اعلام کنید.
    • رضا IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
      0 0
      180 درجه شنیده بودیم 170درجه دیگه چیه؟ضمنا مفهوم متن چی هست؟
  • محمد IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    2 0
    سلام لطفاً رسیدگی کنید در مورد دانش آموزانی که در کنکور امسال رتبه برتر زیر 500آوردند اما در مرحله معاینات پزشکی دانشگاه فرهنگیان مردود شدند و وزیر آموزش و پرورش قول برطرف کردن موانع قانونی را دادند و هنوز هیچ اقدامی انجام ندادند
    • IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
      5 5
      اگه رتبه زیر ۵۰۰آورده چرا میخواد دانشگاه فرهنگیان؟
    • فاطمه محمدی IR ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
      2 0
      باسلام آقای وزیر خواهش می کنم فکری برای ما کنکوری ها بکنید که تمام نوجوانی و جوانیمون رو گذاشتیم که در کنکوری که بزرگ ترین ماراتون جهان هستش در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته بشیم بعد با رتبه ۳ رقمی ما رو قبول نمی کنید و هزاز خوان رستم رو باید طی کنیم برای ظر فیت ۱ نفر در استان آقای وزیر تو رو خدا ما رو هم درک کنید و ظرفیت دانشگاه فرهنگیان رو که دانشگاه اصلی هستش رو ببرید بالا تا ما هم به ارزو مون برسیم ما نوجونا هستیم که آرزو داریم، چرا از راه های دیگه نیرو میگیریدو آینده ما رو نابود میکنید، التماستون میکنم به اینده ما جونا فکر کنید که تموم زندگیمون رو گذاشتیم برای ظرفیتی که ۲ نفر هم نمیشه ، بخدا خسته ایم، خسته....
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    4 1
    آزمون استخدامی پس چرا برگزار میشه؟!
  • وزیر IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    1 2
    این وزیر بی لیاقت بهتر است به طلب معامان از سال گذشته و چند ماه امسال بپر دازد
  • جععفر IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    1 0
    پس معوقه فرهنگیان چی شد
  • IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    10 1
    اقای وزیر برای چی میترسی ؟ امتحان غیرحضوری دیگه چه صیغه ای است ؟ وقتی قراره اون طرف دانش اموز از روی کتاب سوالات را جواب بده برای چی باید امتحان بگیریم هزینه اینترنت بدیم وچشم های خود را به گوشی بدوزیم تا کور بشیم وبرگه تصحیح کنیم
    • امیر IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
      24 7
      خسته نشید بخدا شما معلما توی این دوسال حقوق معلما باید نصف بشه دو ساله نشستن خونه و حقوق مفت همیشه هم از عالم طلبکار
    • IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
      9 6
      امیر خان حتما بچہ دانش آموز نداری برو از اونایی کہ بچہ ھای دانش آموز دارن بپرس کہ کار معلم چطور ھست ھمہ ی اولیاء اگہ تعطیلی تا سال دیگہ ادامہ پیدا کنہ کارشون بہ تیمارستان میکشہ بدون ھمون معلمی کہ یادت دادحالا وارد سایت بشی نظر بیخود بدی مفت خور نیست اون معلمہ میفھمی معلم
    • سیما IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
      4 1
      عزیزم اولیا حقوق نمیگیرن اما معلما در مقابل شغلشون حقوق میگیرن ،باید بدونید که وظیفه ی پدر و مادر نیست که بشینه درس یاد بچه ش بده ،هرکس در قبال حقوقی که میگیره مسئول کارشه.ضمنا من خودم هم معلمم
    • علی IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
      5 1
      خدمت شما فرهنگی عزیز عرض كنم كه شما تمام سال رو خونه تشریف داشتین و فقط با یه گوشی كارتون رو راه مینداختین با حقوق میلیونی و قشر ضعیف جامعه خودشون پول اینترنت رو با حقوق كارگری میپزدازن و سختی یادگیری دروس هم گردن خانواده ها افتاده یعنی بیشتر مادران سرزمینم جور شما را میكشند و حقوقی دریافت نمیكنند.
    • پیک موتوری IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
      0 0
      کجا هزینه اینترنت بالاس ۱۳۵۰۰۰ بده اینترنت ۱ ساله بگیر شب تا صبح هم روشن باشه تموم نمیشه ضمنا حقوق کارگری تو تهران هم الان پایین نیست..باید ی خورده زرنگ باشی
  • IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    3 0
    با این تدریس های بسیار سخت مجازی چرا الان ۱۰ماهه اصافه کاریها را پرداخت نمی کنید یکی از شعارهای شما پرداخت به روز اضافه کاریها بود فقط شعار بدید عمل کو
  • احمدی IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    2 2
    مسکن فرهنگیان چي شد؟
  • جمال IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    4 0
    سلام. من در مدرسه خودم طبق تبصره ۲ دستورالعمل امتحانات امسال از هیچ دانش آموزی امتحان نمی‌گیرم. نمره فعالیت کلاسی را به عنوان نمره نوبت اول ثبت می‌کنم. امتحان باید در شرایط یکسان و عادلانه برگزار شود که چنین شرایطی وجود ندارد.
    • سجاد نامدار IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
      0 0
      بله
  • ستاره IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    1 0
    دانش آموزی که نرفته کلاس چطوری میخان امتحان حضوری بگیرن کلاس اول هم غیرحضوری کنید لطفا
  • محمد IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    3 0
    با سلام جناب وزیر محترم آموزش و پرورش با توجه به کمبود شدید معلم و بازنشسته شدن تعداد بسیار زیادی در سالهای آتی چرا اینقدر پذیر تربیت معلم از دانش آموزان کنکور را کم کردین ؟
  • امیری شیراز IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    2 0
    آقا امیرکه فرمودین دوساله توخونه خوردیم وخوابیدیم دوتامسله هست اول اینکه دانش آموز نداری یادوما ازدست معلمات خیلی دلت پر، مردحسابی کدوم حقوق ماهی سه الی ۴تومن حقوقه
    • IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
      4 0
      نگاه این.ما سه نفریم با ی حقوق 1تومنی،لباس ک اصلا نمیخریم.میوه هم ک هیچ ماهی ی بار یا دوبار.چیزهای مقوی و ویتامین دار هم ک اصلا نمیخریم.و در ماه 2/3بار ک میریم برای خرید روغن و برنج و رب و ...ی تومن تموم میشه.یعنی فقط خرج خورد و خوراک بخور و نمیر رو داریم.بعد شما4/5تومن حقوقته اینجوری گلایه میکنی???پدرم هم وقتی تازه یاد گرفتم بنویسم بابا.فوت شد.
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    1 2
    آموزش مجازی دیگه چیه، حالا که فرهنگیان بیکار هم تعطیلی و آموزش مجازی را خیلی دوست دارند، دولت باید حقوق اونا رو مجازی کنه!!
    • کامران IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
      3 0
      بقول آقای احمدی نژاد بعضیا باید آب رو بریزم اون جایی که میسوزه
    • S IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
      1 1
      ببخشیدا شما جای معلما نیستین پس لطفا نظر ندین معلما امسال کارشون دوبرابر شده
  • حشمت اله مسعودمقدم IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    0 0
    باسلام از بابت اطلاع رسانی که خوب بود ولی جناب وزیر محترم آموزش و پرورش فقط تهران را می‌بیند و نظر خود را میدهد ماکه باسرمای منفی۱۸درجه روبرو هستیم و بدون نت بدون هیچ گونه امکاناتی باید چکار کنیم ؟؟؟!!!!!!؟؟؟؟!؟؟!
  • سارا US ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    3 0
    بابازگشایی مدارس نتیجه شهریور ماه میخواهد تکرار بشه بگذارید دانش اموزان سلامت در خانه بنشینند با یک سال مجازی لطمه ای به کسی وارد نمی شود بی فکر نباشین؟کرنا دوباره صعودی میشه
  • ناشناس IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    1 0
    این معلم‌های ابتدایی واقعا مظلوم واقع شدن اون موقع که می رفتیم مدرسه می گفتن چه کار می کنید مگه. حالا هم که تو خونه تدریس می کنیم 12 ساعت روز در خدمت بچه ها واولیا هستیم مثل بچه ها داریم لوازم التحریر می خریم واستفاده می کنیم وهراذ مشکلات دیگه بازهم برامون حرف در میارید. به خدا از همه کارمندان بیشتر زحمت می کشیم بازهم به چشم نمی آییم امان از این قوم بنی اسراییل
    • M IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
      0 0
      بیاجاهایی شلوغی مثل دادگاه ها ودادسراهاوبیمارستان هاکارکن بفهمی کارمندی یعنی چه
    • B IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
      1 0
      حالا بیمارستان ها یه چند وقت به خاطر کرونا شلوغه برو اداره دارایی یا آموزش و پرورش ببین کارمندان چه حالی دارن میکنن که بفهمی کارمند یعنی چی بعدش هم الکی میان میگن حقوقمون کمه
  • Fm IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    2 1
    لطفا امتحانات رو غیر حضوری کنید همه بچه هاشون رو از بیرون پیدا نکردن که.در ضمن من تو خونه یه بچه 8ماهه دارم هم مادرم هم زنم هم معلمم تو خونه واقعا انصاف نیست که معلمان حقوق زیاد بگیرن.معلم نشسته تو خونه فقط میگه فیلم بفرستین یکی نیست بگه اخه تو واسه اموزش درس فیلم میگیری از ما فیلم میخوای
  • IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    1 0
    سلام اقای وزیر عدالت اموزشی که نیست حتی در شرایط کرونا و عادی حقوق معلم که زیر خط فقر _ بیسوادی در اوج- برای اموزش دانش اموز هیچ قدمی بر نمی داری و عوام فریبی می کنی واقعا از اینهمه ریا خجالت نمی کشی
  • تارا عیسوند IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    3 0
    سلام . چطور مدیرما گفته امتحانات حضوریه . یعنی چی اگه ما بریم مدرسه چیزی ب ما بشه کی میخواد مسولیتشو بپذیره .لطفااااااااا پیگیری کنید.ممنون میشیم .
  • نیما IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    1 0
    خیلی زشته امیر آقا خدا پدر مادر معلمان رو بیامرز حقوقشان از شیر مادر حلالتره والا ما با یک بچه دیوانه شدیم اونم چندماهه ..ولی اون بدبختا چهل وچهار نفر رو یک روز درس میدن تازه یک ذره بد حرف میزنن زبون مادر پدرا چقدر درازه
  • رضا IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    0 0
    نه معلم مفت خور است نه دانش آموز تقلب کار ، هم معلم کم کار وجود دارد هم دانش آموز تقلب کار من که یک دانش آموز هستم، معلم هایم درس نمی دهند و من در این چند ماه هیچ چیز یاد نگرفته ام و معلم هایم به جای درس دادن به فکر پول گرفتن از ما و کلاس خصوصی هستند بله شرایط برای معلم و دانش آموز سخت است اما درست این است که هم دانش آموز وظیفه خود که درس خواندن است به خوبی انجام دهد و هم معلم وظیفه خود را که درس دادن است به نحو احسن انجام دهد اما در این شرایط نه معلم و نه دانش آموز وظیفه خود را انجام می‌دهند پس معلمان عزیز اگر کارشان درست است نباید ناراحت شوند و اگر کارشان غلط است و خودشان از کاری میکنند آگاهند لازم توضیح دیگر نیست.
    • IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
      0 0
      سلام آقا رضا در شروع جملات ذرتی نوشتی ولی در ادامه قشنگ نبود اگر معلم درس نمیده نشان از سیستم نظارتی ضعیف است ( البته حرف شما درست نیست در هر کاری باید بستر کار فراهم باشد یک پزشک و مهندس و..... بستر کار را متولی فراهم میکنه بعد آن شخص کار میکنه نه معلم با گوشی و اینترنت شخصی منزل خود را به کلاس درس تبدیل کنه) اگر شما یاد نمی گیری ممکن است با پایه تحصیلی ضعیف به کلاس بالاتر آمده باشی و اگر از تدریس خصوصی صحبت می کنی معلم سرو کله میزنه تا ذکریا گیرش بیاد پس یک مقدار عمیقتر فکر کن جامعه ما به فکر رشد طبقه ضعیف و متوسط نیست موفق باشی ضمن اینکه در هر قشری خوب و بد هست نمونش برگزار ی ازمون غیر حضوری که به مهره گرفتن اموزش و معلم و شاگرد است
  • IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    2 1
    اقای امیرخان که معتقدی حقوق معلما تو این ایام باید نصف بشه . اولا بهت بگم که ما که مقصراین وضع نیستیم وخودمون هم از این وضعیت وتدریس مجازی بسیار خسته شدیم وارزوی بازگشایی مدارس را داریم . ثانیا تو اگه معتقدی کار معلم اسان است اگه تونستی برای فرزند خودت که فقط یک نفره فقژ حروف اافبا و۴عمل اصلی را یاد بدی ما تمام حقوقمان را به شرفمان قسم به تو میدیم که ناراحت نشی اما یک معلم چگونه همان حروف الفبا وریاضی را به ۴۰نفر دانش اموز با تفاوت های فردی زیاد یاد می دهد
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    0 0
    لطفا تکلیف ما را با دانش اموزانی که نه تو کلاس حضوری بودند ونه در شاد شرکت نمودند به بهانه نداشتن گوشی . الان هم که امتحانات را غیرحضوری اعلام کردید یک سوم دانش اموزان اینگونه بوده اند . ما چگونه به این دانش اموزان نمره بدیم . چگونه ازشان امتحان بگیریم .
  • سعید IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    0 1
    امیر خان فکر کنم از سر نادانی یه حرفی زدی و رفتی عذر خواهی خودتو می تونی اعلام کنی چون اگه شغلی داری مدیون این معلم‌های عزیز هستی اگه هم نداری از بی سواد خودت جان دلم
    • مادر IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
      1 0
      به نظر من اقاامیردرست میگوید چون خودم دوتا دانش اموزدوره اول متوسطه دارم وهرروز بایدبه اونادرسهارو توضیح. بدهم با اینکه توی. شادهستندمیدنید چراچون اونایک فیلم. اموزشی میگذارندوبعدهم بچه هم ازدرس سر در نمی اوردومیاینداز توی سایتها ی مختلف امتحانهای سخت یا توش پر غلط باوقت کم میگذارندپس من اولیا چه کار بایدبکنم
    • IR ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
      0 0
      نظرمن این هست که واقعادیوونه شدیم مادرها حالاقدرمعلم دونستیم معلم واقعاشغلش سخته ماهادیوونه شدیم توخونه
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    4 0
    معلمان همان کسانی هستند که هیچ موقع از کارشان دزدی نمی کنند صادقانه کار می کنند تمام بچه ها را عین بچه های خود می دانند حتی انقدر تویادگیری بچه ها حساسند که حتی حاضر است بچه را کتک بزند گوشمالی دهد تا همان دانش اموز باسواد بشود وگرنه میتواند بگوید به من چه . یا خدای ناکرده بگوید به درک که یاد نمی گیرد . اما هیچ موقع چنین حرفی نمی زند وارزویش قبولی وموفقیت تمام دانش اموزان است . منتها در همین کامنت ها برخی ها نظرات منفی درمورد معلمان نوشته اند غافل از اینکه همین نوشته هابی که وی می نویسد برعلیه معلمان . همان معلمان بهش یاد دادند . ای کاش بیسواد می ماند تا الان قدر همین مقدار سوادی را که داره می دانست .
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    4 2
    میدونید فرق معلم با سایر کارمندان چیه؟ یه کارمند بانک وقتی پولی به کسی میده واگه ازش بخواهی که پول را بشمارد به تو بدهد یا میگوید خودت بشمار یا نهایت اگه حوصله داشته باشه یک بار برایت می شمارد محاله بار دوم بشمارد . اما معلم اگه دانش اموزی درس را یاد نگرفته باشد ودانش اموز ازش سوال کند حتی حاضر است ۱۰بار یا بیشتر درس را توضیح دهد تا دانش اموز درس را یاد بگیرد بدون انکه ناراحت شود بلکه خوشحالم می شود
  • مریم IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    0 0
    سلام خواهش میکنم کلاس اول ابتدایی غیر حضوری باشد دختر من دائما دستش توی دهنشه و ناخنهاش رو هم میخوره ن به شدتاسترس دارم که اگه حضوری بره چطوری کنترل میشه که دستهای الودش رو توی دهانش نکنه چون اصلا حرف گوش نمیده و ماسکش رو پایین میکشه و دستهاش رو توی دهانش میکنه لطفا غیر حضوری باشه که مشکلی برای دختر من پیش نیاد میدونم که به جز دختر من بچه هلی زیادی تو این سن همین مشکل رو دارند
    • رهگذر IR ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
      0 0
      سلام مریم خانم درود برتو، منم دقیقا همین مشکل رو با پسر کلاس اولیم دارم شست دستش همیشه توی دهانشه و هرچی هم منعش میکنیم اصلا فایده نداره، واقعا نکته جالبی رو اشاره کردید
    • زینب IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
      0 0
      منم با شما موافقم منم کلاس اولی دارم میترسم بره مدرسه
  • IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    0 0
    جان همه دانش آموزان از درس مهمتر اگر این قشر آسیب ببینند دیگر کی میخواد جبران کنه
  • هانیه IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    1 0
    باید با معلمان صحبت کنید ک زمان آزمون مجازی رو بیشتر کنند.۴۰ تا سوال علوم می‌دهند میگویند تو‌۲۰ دقیقه مگ ما کامپیوتر هستیم؟!! یا معلم دیگر کلیپ تدریس تلویزیون رو میفرستع دیگ تمام باز فردا امتحان میگیرد جرم ما دانش آموزان چیه؟!؟؟
    • ریما IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
      0 0
      دقیقا معلم های ما هم دیگه درس نمی دن فکر می کنن ما کامپیوتریم!
  • IR ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    1 0
    آقای مدرسه دولتی چرا پول می کیرد رسیدگی کنید
  • محسن IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    0 0
    باسلام وخداقوت خدمت جناب آقای حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش خواستم ببینم آیا من چون سرایدار مدرسه هستم آیا باید پول قبوض آب برق گاز بدهم که مدیرا من پول قبوض می‌گیرد مگر من چقدر حقوق میگیرم که بخواهم مبلغی راهم برای قبوض پرداخت کنم خواهشمندم پیگیری نمایید
  • مظفر IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    0 1
    استخدام معلم فقط از دانشگاه فرهنگیان
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    1 0
    ممنون از اینکه به فکر سلامتی دانش آموزان هستید. سلامتی بزرگترین نعمت خداوند می باشد.
  • پوریا پورنظری IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    0 0
    سلام ببخشید یعنی مدارس حضوریه یا غیر حضوریه؟لطفا سریع جواب بدید هر کی جواب داد ایشلاله خیر ببینه❤❤
    • IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
      1 0
      سلام خیر تمام مقاطع مدارس غیر حضوری برگزار میشود
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    0 0
    تا ده روز دیگه که امتحانای ما تموم شده!! چرا زودتر اقدام نکردین؟
  • اکرم IR ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    0 0
    سلام امتحانات جامانده از دوازدهم حظوری است
  • تاجی IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    0 0
    سلام جناب وزیر یچه ها با تقلب در امتحانات خود در خانه دزد معلومات کتاب شده اند با زدن گروه...گروعی منتفع میشوند ماداریم چی کار میکنیم درمدرسه هارو. ببندین تا کروپنا بره
  • IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    1 1
    امیدوارم غیر حضوری باشه
  • موسوی IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    0 0
    با سلام و خسته نباشید خدمت تمامی معلمان ،دستتان درد نکنه اگه بچه ها حضوری بودن معلوم نبود چه به سر بچه هایمان میامد،همچنان کرونا ادامه داره و غلط اعلام می کنن که کرونا کم شده ،من به نوبه خودم به هیچ عنوان دخترم رو مدرسه نمیفرستم
  • علی IR ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    1 0
    امتحان های ما حضوریه
  • علی IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    0 0
    آقای وزیر این چه بازیه که شمادرمیاریداگر مدارس دولتی درس مجازی میدن وازشاد استفاده میکنن ونباید خانوادهاپولی بدن پس مدارس غیردولتی هم کلاسهای اونهاهم مجازی هست پس چراخانوادهاباید شهریه بدن برای مدرسهای که مجازی هستن لطفا کمی به فکر خانوادهاباشید
  • علی IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    1 0
    سلام لطفابه شکایت خانوادهای که بچهاشونوبه مدارس غیردولتی فرستادن رسیدگی کنن وقتی کلاسهاغیرحضوری هستن چرا باید هزینه بدیم فرق دولتی وغیردولتی چیه؟این پولاتوجیب بالادستیهامیره لطفاپیگیری کنید
  • یاسین IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    0 1
    الان ما نفهمیدیم کلاسای هفتم امتحاناشون حضوریه یا غیر حضوری اگر حضوریه ما نمیخوایم به خاطر امتحانا وارد قتلگاهی با نام مدرسه برشیم اگر غیر حضوریه که عالیه هم ترم اول و دوم نهایی رو غیر حضوری کنید ترو فاطمه زهرا قسمتون میدم ما بچه ها زندگی داریم میخوایم زنده بمونیم نمیخوایم به خاطر امتحان بمیریم که معلما پول بیشتری به جیب بزنن .
    • IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
      0 0
      به نظر من معلما خیلی زحمت میکشن صبح تاظهر که دارن به بچه هادرس میدن بعدازظهرم که باید تک تک تکالیف بچه هاروببینن دوباره بازخوردشو بدن بعد رفع اشکال کنن اینجوری معلماکه براشون سختره که تومدرسه هم تکالیفو میدید تاظهر بعداز ظهردیگه درگیرتکالیف نبودپس نباید بی انصاف باشیم خیلی زحمت میکشن اگه صبح تا ظهر درس ندن یابعد ازظهرتکالیف نبینن رفع اشکال نکنن حقوق نمیگیرن پس دربرابر این همه زحمت نباید حقوق بگیرن؟؟ اونام دوست دارن تاظهربخوابن یابعدازظهردنبال کارخودشون باشن پس بی انصاف نیاشیم خواهشا
  • زهره IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    1 0
    ما که نفهمیدبم..... الان یعنی ثبت نام و آموزی استخدامی آموزش و پرورش کشکه؟!!! ؟ یعنی الآن بیخودی می خوایم آزمون بدیم؟!!!! تکلیف ما چیه؟؟؟؟!!! دقیقا...
  • نیره IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    0 0
    دست جناب وزیر درد نکنه تو این چندسال اخیر آدمهایی معلم شدن که اصلا سوال ندارن خوب شد آزمون ماده ۲۸ گذاشتن کسانی معلم شن که لیاقتش دارن جلوی ضرر از هرجا بگیری منفعته
  • معصومه IR ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    0 0
    سلام وخسته نباشید من یک سرایدار مدرسه هستم قبل 91 با مدرک لیسانس استخدام شدم ک همه دوستانی که با ما بودن تغییر وضعیت شدن و ما از آنها جا ماندیم وهر سال به ما قول می‌دهند ونتیجه ی نمی گیریم آقا وزیر لطفا به داد ما برسید
  • ابوالفضل IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    0 0
    مگه امتحانات غیر حضوریه ما الان داریم امتحان می‌دیم حضوری تو استان گلستان
  • فاطمه IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    0 0
    معلم ها تو این روزا ها اصن به ما توجه نمیکنن تا ازشون سوال میپرسی از گروه میندازند بیرون یا بلاک ات میکنن مفت نشستن گوشی بازی میکنن پول ام میگیرن یاد هم نمیدن فقط مامان های بیچاره شما که فقط بلدین بلاک کنین خب یکم اون درس رو توضیح بدین
  • Ayda IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    0 0
    سلام اگه معلما توی این مدت اموزش مجازی خوب تدریس میکردند ما دانش اموزا هم مشکلی واسه امتحان حضوری نداشتیم ، اخه وقتی دانش اموز هیچی یاد نگرفته از این تدریس بد چجور بیاد امتحان بده ای کاش معلما به فکر ما دانش اموزا بودن که چقدر ما اذیت میشیم واسه امتحان مجازی با وقت کم و سوالات سخت که حتی خودشون هم اذیت میشن توی این وقت کم به این همه سوال جواب بدن
  • یه دانش اموز IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    0 0
    کاش امسال برگزار نمیشد .الکی یک عده از درس عقب افتادند.ما هم که خوندیم از ۱۰۰ درصد،۲۰ درصد یاد گرفتیم. بیشتر دبیران هم کم کاری میکنن و با یک فیلم ۱۰ دقیقه ای،سر و ته کلاس را هم میارن و بقیه اش رو باید خودمون بخونیم.در عرض بیست دقیقه یک درس کامل رو میدن.درحالی که در حضوری هر درس حداقل دو جلسه طول میکشید. در کتاب مینوسند در ۴ ساعت آموزش داده شود ولی به ما در ۲۰ دقیقه آموزش میدهند. بعدا انتظار دارین نخبه تحویل جامعه بدین؟ همه رو افسرده کردین.مخثوصا اونایی که گوشی ندارند
  • ابوالفضل IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    0 0
    من خودم دانش اموز هستم دارم میگم واقعا بد بود
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    0 0
    حالا ما ندونستیم که امتحانات حضوری یانه مال ما که امتحانات الان حضوری دارن میگیرن من کلاس نهم هستم تکلیف مارو روشن کنید لطفا
  • فتاحی IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    0 0
    به نظر مامعلمان خیلی زحمت میکشن تاظهرکه دارن درس میدن به بچه ها حالایامدرسه یاتوخونه میتونن بخوابن تاظهربعدازظهرم که درگیرتکالیف فرستادن دوباره ببینن ازهمه دانش اموزانو بعدش بازخورد بدن بعد رفع اشکال کنن اصلا به زندگی خودشون دیگه وقت نمیکنن برسن چرابی انصافید اینقدر همش حقوقشونو به رخشون میکشید واقعا اونا دارن برابچه هامون زحمت میکشن من واقعا میبینم که معلم پسرم چجوری زحمت میکشه
  • یکتا IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    0 0
    دیگه واقعا باید رسیدگی کنید به ما چه ربطی داره بچه اش درس نمیخونه که میخواید حضوری بندازید یکی دیگه درس نمیخونه ما باید جوابش و بدیم؟۲۳۹۶
  • ارسلان IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    0 0
    اولا که استخدام باید از فرهنگیان باشد . هرکسی ی لیسانس بگیره و معلم بشه که کشک بازی نیست اون امیر هم که نظر داده که حقوق مفت میگیریم خدمتش بگم عزیزم بازم بسوز. سوزشت بالاست
  • حمید IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    0 0
    خالی بند
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    0 0
    غیر حضوری بودن عالیه خانواده خودش باید نظارت کنه بوس تقلب نکنه بچه فهم داشته باشه تقلب نمیکنه تصمیم خوبیه ترم های آخر سالم باید غیر حضوری باشه
  • ... IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    0 0
    سلام ببخشید ماهای که غیر حضوری درس خوندیم چطوری میتونیم حضوری امتحان بدیم یعنی چی یه ذره به فکر دانش اموزان هم باشید و این اموزشا فقط اینترنت هدر داد و اعصاب خانواده ها خورد شد چشمامون ضعیف ترشد به نظرم هیچ سودی نداشت چون ماها که هیچی نمیفهمیم واقعا معلمی که یک فصل ریاضیو تو چهار تا پنج جسله ۹۰دقیقه ای درس میداد الان تو ۳۵دقیقه یک فصلو کامل میکنه درکتونو ببرید بالا تر لطفا
  • آیدا حسینی IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    0 0
    سلام. یعنی چی با عقل جور در نمیاد. بچه ها گناه دارند.
  • امیر IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    0 0
    نظر ما بعنوان ولی دانش اموز این است. که برنامه شاد بسیار پر ثمر بوده حتی از حضوری هم بهتر اموزش انجام گرفته. البته هستن کسانی که خودشان تنبلی و کم کاری دارن. ولی بستر برای هر کسی که بخاد درس یاد بگیرد. فراهم است. فقط باید از شاد کمک بگیرن. از اینترنت کمک بگیرن. از ویدیو های اموزشی که به وفور در هر درسی روی سایت هست استفاده کنند. و امسال بهتره کلا مجازی ادامه پیدا کنه. سلامتی مهم تر از اموزش است.
  • عطایی IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    0 0
    سلام لطفا خواهش میکنم اگر به فکر دانش آموز نیستید به فکر آینده کشور باشین آینده ای ک باید ب دست همین دانش آموزان ساخته بشه در این ۱سال و نیم ک مدارس تعطیل بود و تدریس به صورت مجازی بود هیچ دانش آموزی از درس چیزی نفهمید واقعا هم حق دارند دانش آموزان به خاطر اینکه معلمی ک سر کلاس ۲صفحه درس میداد حالا تو مجازی ۱فصل و کامل درس میده اونم ویدیو می فرسته میگ برید نگا کنید و درک نمیکنه ک این دانش آموز فقط همین درس رو نداره درسهای دیگ هم داره اعتیاد ب دنیای مجازی خیلی شده چون تا میخوای فقط صبح ها با گوشی درس بخونی و عصر هم بری سراغ کتاب ولی باز میبینی ک هنوز ویدیو های دبیر رو کامل ندیدی الان هم ک امتحانات غیر حضوری شده دیگ دانش آموز اصلا نمیخونه واقعا خواهش میکنم کمی ب فکر ما دانش آموزان باشید
  • Zahra IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    0 0
    .
  • پارسا IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    0 0
    سلام. امتحانات پایه نهم و دوازدهم به چه صورت است؟
  • مهدی IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    0 0
    اقای وزیر لطفا مدرسه ها رو تتیل کنید سال دیگه اگر کرونا تموم شد شروع کنیم ما الا واقا هالیمون نمیشه ما وقتی توی مدرسه بودیم بیشتر هالیمون میشد ازتا خواهش میکنم که مدرسه های ایتنرتی رو هم تعطیل کنید دست شما درد نکنه
  • حسنا IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    0 0
    سلام ب همه زحمت کشان ما تو گوشی درس نمی خوندیم گوشی نداریم الان ک امتهانات شروع شده ما که درسی نداشتیم فکری کنید قیمت گوشی هم گرونه که گو شی بگیریم
  • شهلا PL ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    1 0
    آموزش امسال الکی بود فقط هزینه اینترنتی داشت کلاس مجازی امتحانش هم بایدمجازی باشد والدین خوداموزش دادند خودشون هم میدونید که دانش آموزان درچه حدی است با برگزاری حضوری میخواهی چی را ثابت کنید.کم استرس کرونادا ریم استرس امتحانات بچه ها راهم میخواهید اضافه کنید مارتین دانش اموزدیگر داغونیم به فکرماهم باشید ممنون
  • علی IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    0 0
    سلام وقت بخیر خدمت وزیز محترم لطفاً یک تصمیم خدایی برای نیروهای حمایتی وخرید خدمات بگیرید الان چهارساله داریم زحمت میکشیم خیلی بیشتر از معلمان رسمی از ترس اینکه مبادا اخراج شویم خواهش میکنم تکلیف مارا معلوم کنید سپاس
  • IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    0 0
    تکلیف من مربی که ازسال مهر91درپيش دبستانی هایی که خود آموزش وپرورش بهشون مجوزخروج ازمدرس رودادچي میشه بعداز8سال کار
  • مریم IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    0 0
    آقای وزیر یه حقوق هم برای خانواده ها در نظر بگیر معلم ها که این چند وقت راحت بودن فقط یه فیلم یا ویدئو میزاشتن حالا بچه ی من درس یاد گرفت یا نگرفت دیگه ضامن نبودن این معلم ها خودشونو نشان دادن که سرکلاس حضوری پس چی بودن من نمیدونم این بی سوادها رو کی استخدام کرده توی آموزش و پرورش باز یکسره خدا هم ناله وزاری هم میکنن
  • صادق IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    0 1
    شما با این شاد گند زدید به آموزش من دبیرم وقتی باسیم کارتی که به حساب خودتون رایگان هر کاری می کنم شاد باز نمی کن اما وقتی باسیم کاری که بسته اینترنت خریدم اقدام می کنم سریع باز می کن واقعا حالم از شاد واز آموزش واز رفتار شما بهم میخوره
  • R IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    0 0
    چرا ازمون استخدامی رو برگزار میکنید با وجود کرونا
  • علی IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    0 0
    کرناخترناک است
  • حاج محمد SE ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    0 0
    کاش از طرف وزازت آموزش وپرورش شیوه ی یکسانی برای آزمون های مجازی نوبت اول ارائه می دادن بعضی از مدارس غیر انتفاعی برای جلب رضایت خانواده ها سؤالات رو اول هفته میدن به اولیاکه ببرن وخودشون از بچه هاشون امتحان بگیرن وورقه روآخر هفته تحویل مدرسه بدن تا معلما تصحیح کنن اینم شد امتحان؟!
  • IR ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
    0 0
    باسلام چرا دانش آموزان که به مدرسه نمروند باید هزینه پرداخت کنند
  • IR ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
    0 0
    ایا امتحانت کیایی کهردر شاد نیستند حضوریه
  • . IR ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
    0 0
    وای توروخدا بگید امتحانای ششم دبستان حضوریه؟؟؟؟
  • شاهپور IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
    0 0
    این وزیر را رو از کجا میارن
  • یوسف AE ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
    0 0
    غیر حضوری باشه
  • IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
    0 0
    ناموصن نباید ازمون حضوری گرفته شه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس