کد خبر 1160495
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
کمالوند: لیگ یک مثل دوی ماراتن است/ به جای سرمربیان مدیران را عوض کنید

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: لیگ یک مثل دوی ماراتن است تا هفته بیست و پنجم چهره واقعی مدعیان صعود مشخص نمی‌شود.

به گزارش مشرق، فراز کمالوند در مورد دیدار حساس روز دوشنبه شاهین شهرداری بوشهر با ملوان اظهار داشت: هر دو تیم جز تیم‌های ریشه‌دار فوتبال ایران هستند و جای هر دو تیم در لیگ برتر خالی است. ملوان چند دوره قهرمان جام حذفی شده و یکی از تیم‌های خوب است. شاهین شهرداری بوشهر هم از تیم‌های قدیمی فوتبال است اما در مجموع 34 تیم لیگ برتری و لیگ یکی در این فصل شاهین آخرین تیمی بود که تشکیل شد و تمریناتش را آغاز کرد. یک بازیکن بزرگسال هم از فصل گذشته در این تیم نمانده بود. دو هفته هم تست گیری از بازیکنان گذشت و در کل شاهین بدون بدنسازی و بازی تدارکاتی وارد مسابقات این فصل لیگ یک شد.

بیشتر بخوانید:

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر انتخاب شد

وی افزود: هدف ما این است که در نیم فصل اول جز نیمه بالایی جدول باشیم و در نیم فصل دوم جز مدعیان صعود قرار بگیریم هرچند که از روز اول قول دادیم که این فصل تیم خوب  و آبرومندی در مسابقات باشیم. صعود در این فصل کار سختی است. شاهین حتی در جذب بازیکن هم در جمع 34 تیم آخرین تیم بود و دست‌مان برای جذب بازیکن هم بسته بود.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر در مورد اینکه در جدول لیگ 9 تیم جز مدعیان صدرنشینی و صعود هستند، عنوان کرد: لیگ یک شرایط کاملا متفاوتی دارد. من هم با شیرین فراز کرمانشاه و هم با تراکتور تبریز به لیگ برتر صعود کردم آن هم در حالیکه با هر دو تیم 13 -14 امتیاز از تیم‌های صدرنشین عقب بودیم. در لیگ یک چهره واقعی مدعیان حتی در نیم فصل هم مشخص نمی‌شود و از هفته بیست و پنجم به بعد است که می‌توان گفت کدام تیم‌ها مدعیان اصلی حضور در لیگ برتر خواهند بود. لیگ یک مثل دوی ماراتن است مهم نیست مسابقه را چطور شروع می‌کنی مهم این است که بتوانی آن را خوب تمام بکنی. فصل گذشته تیم فجرسپاسی در نیم فصل اول صدرنشین هم بود اما در نیم فصل دوم از 17 مسابقه فقط در یک بازی پیروز شد.

کمالوند در مورد اینکه شرایط لیگ یک را در 6 هفته ابتدایی چطور دیده است، گفت: فریبرز محمودزاده خیلی برای برگزاری منظم مسابقات زحمت می‌کشد و برگزاری مسابقات بسیار خوب است. حتی به نظرم داوری مسابقات لیگ یک نسبت به فصول گذشته که من در لیگ یک بودم خیلی بهتر شده است. تنها مورد منفی لیگ کیفیت زمین‌هاست که این مساله هم ربطی به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ندارد و خود باشگاه‌ها باید از کیفیت زمین‌های مسابقات مراقبت کنند. 

وی درمورد اینکه ایران قرار است میزبان جام ملت‌های آسیا شود اظهار داشت: با آن بازی پرسپولیس و نساجی مازندران که در قائمشهر برگزار شد حتما میزبان جام ملت‌ها خواهیم شد!

سرمربی شاهین در مورد اینکه در 6 هفته ابتدایی لیگ یک 5-6 تیم سرمربیان خود را تغییر داده‌اند، گفت: این هم یکی دیگر از مشکلات لیگ یک است. باید به مربیان حداقل نیم فصل فرصت داد. البته بهتر است که مدیران  عامل و اعضای هیات مدیره باشگاه‌ها در این مورد توضیح بدهند که اگر سرمربیان خود را با طرح و برنامه انتخاب کرده‌اند باید به آنها زمان بدهند و اگر هم بدون طرح و برنامه سرمربی انتخاب کرده‌اند هم مقصر خودشان هستند. بنابراین تغییر سرمربیان بی انصافی است. نباید همه کاسه و کوزه‌ها را بر سر مربیان شکست . شاید بهتر است گاهی به جای عوض کردن مربیان مدیران را عوض کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    0 0
    راست میگه
  • علی خان IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    0 0
    مدیر مدیره ، آق مدیره ، خود مدیره ،، خود خود مدیره،،

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس