برونو فرناندز به رکورد رونالدو رسید/ رشفورد سومین بازیکن جوان ۵۰ گله شیاطین سرخ

در شب تساوی تیم فوتبال منچستریونایتد مقابل چلسی دو رکورد فردی در کارنامه دو بازیکن شیاطین سرخ به ثبت رسید.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و لسترسیتی عصر شنبه در هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه کینگ‌پاور به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی ۲-۲ خاتمه یافت.

در این بازی گل نخست شیاطین سرخ را مارکوس رشفورد به ثمر رساند تا تیمش را پیش بیندازد. این مهاجم انگلیسی با گلی که در این مسابقه به ثمر رساند، به سومین بازیکن جوان در تاریخ باشگاه منچستریونایتد تبدیل شد که به رکورد ۵۰ گل در لیگ برتر دست پیدا می‌کند.

رشفورد با ۲۳ سال و ۵۶ روز سن، پس از وین رونی با ۲۲ سال و ۱۵۷ روز و کریستیانو رونالدو با ۲۲ سال و ۳۴۱ روز، جوان‌ترین بازیکن در تاریخ باشگاه منچستریونایتد است که پنجاه گل در سطح اول فوتبال باشگاهی انگلیس به ثمر می‌رساند.

او پاس گل خود را از برونو فرناندز دریافت کرد، کسی که خودش گل دوم شیاطین سرخ را به ثمر رساند. این هافبک پرتغالی نیز با گلی که زد به اولین بازیکن پرتغالی از زمان کریستیانو رونالدو تبدیل شد که در یک فصل از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس برای برای منچستریونایتد در لیگ برتر ۱۰ گل می‌زند. رونالدو این کار را در فصل ۰۹-۲۰۰۸ آخرین فصل حضورش در لیگ برتر انگلیس انجام داد.

برونو فرناندز از زمان پیوستن‌اش به شیاطین سرخ در ماه ژانویه ۲۰۲۰، در بیش از نیمی از گل‌های این تیم در لیگ برتر (۳۱ گل از ۶۰ گل) تأثیر مستقیم داشته به طوری ۱۸ گل زده و ۱۳ پاس گل داده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس