کد خبر 1160215
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
پرسپولیس در پرونه بودیمیر محکوم شد/ دردسر جدید برای سرخپوشان

دادگاه CAS اعلام کرد رای اتاق حل اختلاف فیفا در پرونده مهاجم کروات سابق باشگاه پرسپولیس را قبول کرده است.

به گزارش مشرق، ماریو بودیمیر مهاجم کروات پرسپولیس که در نیم فصل دوم لیگ هجدهم برای این تیم بازی می‌کرد، مدتی قبل برای دریافت مطالبات خود از باشگاه به فیفا شکایت کرده بود که پرونده مورد اشاره به دادگاه حکمیت ورزش ارجاع داده شد. 

طبق اعلام دادگاه CAS، این پرونده از روند دادرسی خارج شده و با این حساب، آخرین رای دفتر حل اختلاف فیفا به عنوان رای نهایی مورد قبول واقع می‌شود.

 در این رای آمده بود باشگاه پرسپولیس باید ۴۷۵ هزار یورو به علاوه پنج درصد سود سالیانه به حساب این بازیکن پرداخت کند که در صورت عدم پرداخت مطالبات بودیمیر ظرف مدت معین، سه پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس، بسته خواهد شد و بعد از پرداخت پول، این محرومیت از بین می‌رود. 

همچنین بعد از محرومیت از سه پنجره نقل و انتقالاتی و در صورتی که عدم‌پرداخت پول ادامه یابد، پرونده به کمیته انضباطی ارجاع داده خواهد شد.  باشگاه برای این منظور کمتر از دو ماه دیگر فرصت دارد.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    1 0
    ۴۷۵ هزار یورو!!!مگه چکار کرده. آقا بازیکن خارجی نخرید.
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    1 0
    بعد 2 سال هنوز طلب بودمیر رو ندادن!! با وجودی که از بیرانوند و شجاع داخل دروازه تا ترابی نادری و علیپور در نوک حمله رو به بهانه طلب فروختن....آخری هم که بشار بوده.....مدیریت پرسپولیس در مقایسه با استقلال که بالای دو میلیون دلار طلب استرا و شفر جباروف و..رو میده و بازیکنان رو هم حفظ کرده شدیدا مشکوک میزنه....یا پشت پرده وزارت ورزش پول این باشگاه رو بالا کشیده توسط امثال عرب و رسول پناه ........حیف که فوتبال ایران خصوصی نیست وگرنه امثال عرب و رسول پناه الان زندان بودن
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    0 0
    اگر در سه سال گذشته 5 میلیون دلاری که از آسیا گیر پرسپولیس آمد رو کم کنیم بعلاوه 2 میلیون دلار حاضر فروختن بازیکنان خود پرسپولیس مدیریت پرسپولیس در 3 سال گذشته حتی 1 دلار برای پرداخت طلب شکایت ها آورده نداشتن!! با وجودی که ادعای آوردن چند صد میلیارد تومن پول به باشگاه رو دارن!!!!!!!!!!!! ......در واقع اگر پاداش های آسیایی و فروش بازیکنان داخلی رو حساب نکنیم مدیریت پرسپولیس رقمی در حدود 300 میلیارد تومن باید بدهی بالا آورده باشه!! به لطف مدیریتی که داره از فروش خود تیم که مثل آتش زدن خط تولید یک کارخانه هست بدهی رو میده!!.....امثال عرب و رسول پناه اگر در ژاپن بودن الان قطعا پشت میله های زندان بودن با این سبک مدیریت
  • GB ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    0 1
    پول مفت بیت المال . ..تیم پیروزی .تیم مفت خور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس