کد خبر 1160136
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۳:۵۸
پوچتینو برای پاری‌سن‌ژرمن «مسی» را می‌خواهد

به نظر می‌رسد که «مائوریسیو پوچتینو» بعد از قبول هدایت تیم پاری‌سن‌ژرمن قصد دارد که فوق ستاره بارسلونا را به تیم خود بیاورد.

به گزارش مشرق و به نقل از سایت مارکا، پس از برکناری «توماس توخل» از هدایت تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن، نام پوچتینو به عنوان جدی‌ترین گزینه هدایت این تیم مطرح شده است. 

به نظر می‌رسد با نشستن این مربی آرژانتینی بر روی نیمکت پاری‌سن‌ژرمن، راه آمدن «لیونل مسی» به فرانسه هموارتر شود. یکی دیگر از امیدواری‌های پاریسی‌ها برای آمدن مسی به این تیم، حضور نیمار، آنخل دیماریا و پارادس در این باشگاه است که جزو دوست‌های صمیمی مسی به حساب می‌آیند. البته در حال حاضر مسی تمام تمرکزش را بر روی بارسلونا گذاشته و در آخرین اظهارنظر خود نیز عنوان کرده که در بارسا همه چیز خوب پیش می‌رود. 

بر خلاف تابستان سال گذشته که فوق ستاره بارسلونا با هیات مدیره این تیم در جنگ بود و تصمیم خود را مبنی بر جدایی از این باشگاه گرفته بود اما حالا شرایط فرق می‌کند. در هر صورت انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا در ۲۴ ژانویه می‌تواند راهی برای تعیین آینده مسی باشد. اگرچه همه نامزدهای ریاست بارسا پیش از این اعلام کرده‌اند که نگه داشتن ستاره ۳۳ ساله کاتالان‌ها جزو برنامه‌های اصلی آن‌ها است.   

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اسحاق IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    0 0
    از بارسا و مسی بدش می اومد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس