کد خبر 1160125
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲

تبلیغات در گوگل چیست ؟

تبلیغات در گوگل یا همان گوگل ادوردز که امروزه با نام گوگل ادز هم با مردم به اشتراک گذاشته می شود. را می توان یک فناوری آنلاین تلقی کرد . این فناوری می تواند   تبلیغات در گوگل را به دو روش نمایش در شبکه جستجوی گوگل و نمایش در شبکه نمایش گوگل ارائه دهد .

برای تبلیغات گوگل می توان از شبکه جستجوی گوگل استفاده کرد . که تبلیغات در گوگل را بسیار یهتر از شبکه نمایش گوگل با کاربران گوگل به اشتراک می گذارد .

در واقع می توان گفت اگر برای تبلیغات گوگل از  روش شبکه جستجوی گوگل را انتخاب کنید خیلی سود می کنید . زیرا تبلیغات گوگل در شبکه های جستجوی گوگل را می توان نتایجی دانست که در جواب کلمات جستجو شده توسط موتور جستجوگر گوگل سرچ می شوند .

تبلیغات گوگل در شبکه جستجوی گوگل یا پیشرفت بسیار بالایی روبرو شده است . زیرا امروزه روش های زیادی برای بالا بردن بازدید تبلیغات گوگل همانند سئو مورد استفاده قرار می گیرد . که باعث پیشرفت این تبلیغات در گوگل می شود .

نوع دیگر نمایش دادن تبلیغات در گوگل  یا گوگل ادوردزد نمایش در شبکه نمایش گوگل است . درواقع در این روش با ساخت بنر تبلیغاتی می توانید در شبکه نمایش گوگل تبلیغات گوگل خود را با کاربران به اشتراک بگذارید .

این نکته قابل اهمیت است که شبکه نمایش گوگل دارای میلیون ها وب سایت متفاوت برای پذیرفتن تبلیغات در گوگل است .

1 ــ تبلیغات کلیکی گوگل :

از مزیت های تبلیغات در گوگل می توان به تبلیغات کلیکی گوگل اشاره کرد . تبلیغات کلیکی گوگل  یعنی یک فرد برای تبلیغات در گوگل هزینه پرداخت کند . این هزینه برای تبلیغات کلیکی در گوگل ، به ازای هر کلیک که کاربر روس تبلیغات کلیکی در گوگل انجام دهد پرداخت می شود .

در تبلیغات کلیکی گوگل کاربران گوگل با دیدن تبلیغات کلیکی گوگل روی آن کلیک می کنند و با هر بار کلیک کاربر روی تبلیغات کلیکی گوگل هزینه ای مشخص از طرف تبلیغات کلیکی گوگل محاسبه می شود .

نکته مورد نظر در تبلیغات کلیکی گوگل این است که اگر یک کاربر چند بار روی تبلیغات کلیکی گوگل  کلیک کند. تبلیغات کلیکی گوگل  به اندازه یک کلیک برای هزینه دهنده، هزینه محاسبه می کند .

تبلیغات کلیکی گوگل را می توان یکی پرطرفدار ترین تبلیغات در گوگل دانست که با پیشرفت بالایی تا به امروزه برخوردار بوده است . تبلیغات کلیکی گوگل می تواند تبلیغات در گوگل را در بیشتر وب سایت ها گوگل به نمایش بگذارد . تا کاربران در صورت علاقه روی تبلیغات کلیکی گوگل ، کلیک کنند و اطلاعات تبلیغات کلیکی گوگل آگاه شوند .

فواید تبلیغات کلیکی در گوگل :

مشخص کردن هزینه  تبلیغات گوگل:

از فواید تبلیغات کلیکی گوگل می توان به کنترل هزینه روزانه توسط هزینه کننده اشاره کرد . یعنی تبلیغ کننده می تواند مشخص کند که تا چه سقفی در روز می تواند هزینه کلیک انجام شده روی تبلیغات کلیکی گوگل را پرداخت کند  . و تا چه اندازه خواستار کلیک روی تبلیغات کلیکی گوگل  برای کسب و کارش است .

Source

تبلیغات در گوگل  در شبکه جستجو گوگل :

تبلیغات در گوگل همانطور که گفته شد می تواند از طریق دو روش تبلیغات در گوگل توسط شبکه جستجوی گوگل که متداول ترین نوع تبلیغات گوگل شناخته شده است . و تبلیغات در گوگل از طریق صفحه نمایش گوگل که دارای میلیون ها وب سایت است . انجام شود .

اما در روش اول یعنی تبلیغات در گوگل توسط شبکه جستجوی گوگل ، تبلیغات در گوگل به صورت تبلیغات کلیکی گوگل انجام می شوند که طبق اطلاعات قبلی بابت هر کلیک از تبلیغ کننده هزینه دریافت می کند .

تبلیغات در گوگل هنگامی که از روش تبلیغات کلیکی گوگل برای نمایش خود استفاده کند می تواند برای دو نوع خدمات صورت بگیرد :

● ارائه خدمات تبلیغ محصول ، کالا ، خدمات ، برند در گوگل

● اطلاع رسانی از طریق تبلیغات در گوگل

تبلیغات در گوگل در روش شبکه جستجوی گوگل از روش بسیار ساده ای برای عملکرد خود پیروی می کند . به صورتی که شما برای دیدن تبلیغات در گوگل واژه ای را در گوگل سرچ می کنید سپس گوگل تبلیغات مربوط به کلید واژه جستجو شده را در اختیار کاربر قرار می دهد .

گوگل ادوردز :

گوگل ادوردز از امکانات بسیار زیادی برخوردار است . برای مثال گوگل ادوردز می تواند روزانه گزارشی از افرادی که تبلیغات کلیکی گوگل شما را مشاهده می کند به شما ارائه دهد . همچنین گوگل ادوردز می تواند در این گزارش میزان پیشرفت و پسرفت وب سایت شما را نیز اطلاع رسانی کند.

عوامل مهم برای پیشرفت در گوگل ادوردز :

هنگامی که شما از پیشرفت در گوگل ادوردز صحبت می کنید عوامل متعدد و فراوانی به ذهنتان می رسد . اما در اینجا تنها به عوامل مهم برای پیشرفت در گوگل ادوردز اشراه خواهیم کرد .

از عوامل مهم برای پیشرفت در گوگل ادوردز می توان به قیمتی که تبلیغ کننده تبلیغات در گوگل برای محصولات خود قرار می گیرد اشاره کرد .

البته نکته مهم کیفیت محصولات است . که باعث برتری شما در گوگل ادوردز می شود . اما برای اینکه پیشرفت در گوگل ادوردز قابل مشاهده باشد . و تبلیغ بتواند در صدر نتایج گوگل ادوردز قرار بگیرد باید صفحه فرود را با کیفیت بسیار بالایی برای گوگل ادوردز طراحی کرد .

همچنین اگر صفحه فرود در گوگل ادوردز مرتبط با کسب و کار مورد نظر تبلیغات در گوگل طراحی شود . پیشرفت بسیار بالاتری در گوگل ادوردز خواهد داشت. در این صورت با نشان دادن پیشرفت خود در گوگل ادوردز به مشتری ها می تواند اعتماد آنها را برای خرید جلب کند.

تعرفه  تبلیغات گوگل :

تعرفه تبلیغات گوگل را می توان یکی از کم هزینه ترین تعرفه های موجود برای تبلیغات دانست . در واقع تعرفه تبلیغات در گوگل مشخص شده نیست و برای مشخص شدن تعرفه تبلیغ در گوگل باید تبلیغات مورد نظر ارائه شود ، تنظیمات مورد نظر و عوامل تعرفه تبلیغات گوگل مشخص شود تا تعرفه تبلیغات گوگل بتواند به تبلیغ کننده قیمت مشخصی برای هر کلیک بدهد .

از عوامل موثر در تعرفه تبلیغ در گوگل می توان به تعیین سقف برای دادن هزینه توسط تبلیغ کننده ، انتخاب کلید واژه که تاثیر بسیار بالایی روی تعیین قیمت تعرفه تبلیغ گوگل دارد ، تعیین زمان تبلیغ ، تعیین مکان تبلیغ ، تعیین صفحه تبلیغ ، نمایش دائم ، گزارش روزانه توسط گوگل ادوردز ، متن تبلیغ و... اشاره کرد .

این عوامل می توانند تاثیر بسیار زیادی روی تعرفه تبلیغ گوگل داشته باشند . اما مهم ترین عاملی که می تواند روی تعرفه تبلیغ گوگل تاثیر بالا بگذارد ، انتخاب کلید واژه است . زیرا هر کلید واژه نسبت به بازدیدی که در گوگل دارند برای تعرفه تبلیغ گوگل از قیمت خاصی برخوردار است .

برای مثال تعرفه تبلیغ گوگل برای واژه موبایل تهران بسیار گران تر از تعرفه تبلیغ گوگل برای واژه موبایل تهرانسر است .


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس