کد خبر 1159865
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
واکسن کرونا نمایه

وزیر بهداشت دولت پیشبرد امور لبنان از ورود گونه جدید کرونا به این کشور خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از آر تی، «حمد حسن» وزیر بهداشت دولت پیشبرد امور لبنان از ثبت موارد ابتلا به ویروس کرونای جدید در پروازی که از لندن انجام شده بود، خبر داد.

حمد حسن، وزیر بهداشت دولت پیشبرد امور لبنان در توییتی نوشت: گونه جدیدی از COVID-۱۹ در پرواز ME ۲۰۲ که در تاریخ ۲۱ دسامبر از لندن آمده بود، به ثبت رسید. ما در حال اطلاع دادن به افرادی که از انگلیس می‌آیند و خصوصا افرادی که در این پررواز بودند، به هشدار و پایبندی به دستورات هستیم.

این در حالی است که در پی شیوع گونه جدید کرونا در انگلیس، مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا امروز از اعمال قوانین سختگیرانه‌تر برای مسافرانی خبر داد که از انگلیس به مقصد آمریکا سفر می‌کنند.

بر اساس این گزارش، مسافران خطوط هوایی که از انگلیس عازم آمریکا می‌شوند، می‌بایستی سه روز پیش از سفرشان، اقدام به انجام آزمایش کرونا کرده باشند و جواب آزمایش آن‌ها منفی از آب در آمده باشد.

گفتنی است شمار موارد ابتلا به کرونا در لبنان روز به افزایش است و روز پنجشنبه، دو هزار و ۷۰۸ مورد ابتلای جدید و ۲۰ مورد مرگ به ثبت رسید.

طبق اعلام وزارت بهداشت، شمار موارد ابتلا به کرونا از زمان آغاز شیوع کرونا در این کشور به ۱۶۵ هزار و ۹۳۳ مورد رسیده است. این در حالی است که موارد مرگ و میر بر اثر کرونا به ۱۳۵۳ نفر می‌رسد.

تا کنون بیش از ۷۹ میلیون و ۸۴۷ هزار نفر در جهان به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد، بیش از یک میلیون و ۷۵۱ هزار نفر جان خود را از دست داده اند.

همچنین آمریکا با دارابودن بیش از ۱۹ میلیون مورد ابتلا، رتبه نخست را در میان کشورهای جهان داراست. این در حالی است که از این تعداد، بیش از ۳۳۷ هزار نفر جان خود را از دست داده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    0 0
    کرونا توطئه استکبار جهانی برای فلج کردن زندگی مردم و حبس خانگی انهاست. نگذاریم دشمنان بشریت به اهداف پلیدشان دست یابند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس