کد خبر 1159855
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
کار باشگاه ماشین‌سازی تخلف است/ ارجاع پرونده به ارکان قضایی

مسئول برگزاری کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: کار باشگاه ماشین سازی در ممانعت از پخش تلویزیونی دیدار با نفت مسجد سلیمان تخلف است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال ماشین سازی امروز جمعه در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر در خانه خود در تبریز میزبان تیم نفت مسجدسلیمان بود. این مسابقه به دلیل ممانعت باشگاه ماشین سازی و راه ندادن دوربین‌های تلویزیون، به صورت زنده پخش نشد.

بیشتر بخوانید:

شکست خانگی ماشین‌سازی برابر نفت مسجدسلیمان

در این ارتباط سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ با انتقاد از باشگاه ماشین سازی، گفت: مدیرعامل باشگاه ماشین سازی دیروز شفاهی به ما اعلام کرد بنیان دیزل ورزشگاه خانگی ما است و تشخیص می‌دهیم دوربین‌های صداوسیما به ورزشگاه نیایند. این در حالی است که طبق قوانین بین المللی ۲۴ ساعت قبل از بازی استادیوم دست سازمان برگزار کننده است. هشدار دادیم که این کارشان تخلف است و به ارکان قضایی ارجاع داده می‌شود.

وی افزود: هواداران که نمی‌توانند به ورزشگاه بروند و با این کار نمی‌توانند بازی را از خانه هم تماشا کنند. این یک بحث اجتماعی است. هیچ مقامی اجازه دخل و تصرف در بازی را به جز سازمان لیگ ندارد. ما تذکر دادیم. به ما نامه زدند و قول همکاری دادند ولی به یکباره نیم ساعت قبل بازی اعلام کردند مالک مجموعه بنیان دیزل اجازه دوربین‌ها را نداده است و دوربین‌ها هم به خانه برگشته‌اند. گزارش ناظر بازی به ارکان قضایی ارجاع داده می‌شود. این دخل و تصرف در برگزاری بازی است و نمی‌شود از آن چشم پوشی کرد.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ یادآور شد: مسئولان ماشین سازی به ما تضمین دادند و گفتند بازی حتی ممکن است به ورزشگاه یادگار امام منتقل شود اما با تضمینی که دادند دوباره بازی به بنیان دیزل رفت. همانطور که گفتم در این خصوص ارکان قضایی فدراسیون فوتبال تصمیم گیری می‌کنند.

مهدی در پاسخ به این سئوال که جریمه باشگاه ماشین سازی چه خواهد بود؟ گفت: وقتی ورزشگاه در اختیار برگزار کننده نباشد این می‌رود به سمت سلب میزبانی باشگاه. یک روز بحث بر سر دوربین است. ممکن است یک روز دیگر بگویند دلمان نمی‌خواهیم نورافکن ورزشگاه را روشن کنیم! صد درصد تصمیم مقتضی را کمیته انضباطی می‌گیرد. مطمئن باشید به این راحتی نباید از این مسئله گذشت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    17 3
    وقتی به اون دروغ 30 میلیون آذری جوابی ندادید ، برای توهین های نژادپرستانه در ورزشگاه تبریز مجازاتشون نکردید ، باید هم منتظر این گستاخی ها باشید. خودتون اینها رو رودار کردید.
    • علی IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
      8 1
      از کوردها ی دیاربکر و استانبول حمایت کنید
    • IR ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
      1 0
      گنده تر از دهنت نحرف
  • علی IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    0 0
    مسئول محترم برگزاری کمیته مسابقات سازمان لیگ آیا مصاحبه جناب آقای منصوریان در برنامه آقای میثاقی و عدم دسترسی مسولان تراکتورسازی برای دفاع از خود در این برنامه تلویزیونی و توهینهای مکرر آقای میثاقی و منصوریان خلاف محسوب نمی شود چه کسی باید به این تخلفات رسیدگی کند ضمنا باید یاداوری کنم جواب های هوی است برادر محترم گر فحش دهی دعا نشنوی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس