کد خبر 1159834
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
حمایت تمام قد دبیر از کشتی‌گیران استقلال؛ نگران پول‌تان نباشید

رییس فدراسیون کشتی در واکنش به اعتراض تیم استقلال به بی عدالتی در فینال لیگ کشتی آزاد گفت: اگر رضا یزدانی دروغی از من شنیده آن را بگوید.

به گزارش مشرق، علیرضا دبیر با حضور روی خط تلفنی برنامه ورزش و مردم در پاسخ به رضا یزدانی و اعتراض تیم استقلال به اتفاقات فینال لیگ کشتی آزاد، گفت: در ۲۵ سالگی کشتی من تمام شد، اما وقتی خواستم برگردم نگذاشتند. هنوز هم باور دارم یزدانی و تقوی می‌توانند به کشتی خدمت کنند خود من به او زنگ زدم اگر می‌خواهی کشتی بگیری یا مربیگری کنی حاضرم کمک کنم.

رییس فدراسیون کشتی افزود: اینکه می گویند به مربیان استقلال بی احترامی شد باید بگویم همه آن ها عزیزان ما هستند. آن روز به هاشم حبیبی گفتم اگر کشتی گیرانتان کشتی نگیرند ۲ سال محروم و قطعا این اتفاق می افتاد اما بی احترامی نکردم.

بیشتر بخوانید:

یزدانی: دوست نداشتند استقلال قهرمان شود

وی درباره اعلام باشگاه استقلال مبنی بر اینکه بابت استفاده از سالن توفیق به فدراسیون کشتی پول داده است، خاطرنشان کرد: آن قرارداد ۷ روزه است و ۱۶ میلیون اصلا به حساب فدراسیون کشتی واریز نشد. آن ها ۴۰ روز از سالن توفیق استفاده کردند. نصیری دو شخصیت داشت یکی حامی مالی استقلال و یکی بابت تبلیغات دور رفت قرارداد داشت. دور رفت ۵۰ درصد بابت تبلیعات قرارداد داشت و هنوز هم بدهکار است. فقط ۱۰ میلیون به حساب فدراسیون واریز شد که بابت تبلیغات بود. اگر ۱۶ میلیون داده اند فیش آن را بدهند.

وی درباره بحث امیرمحمد یزدانی و اینکه یزدانی می گوید تست او بر خلاف ادعای فدراسیون منفی بوده است، گفت: می خواستیم او را به جام جهانی بفرستیم. قیاسی جای او بود که در فینال برنده شد. دو بار از یزدانی تست گرفته شد که مثبت شد. نمی دانم آن تستی که استقلال می گوید منفی شده از کجا گرفته شده است. ۴۸ ساعت پیش هم تست گرفته شد و مثبت بود. همه بچه ها به غیر از امیرمحمد یزدانی غایب اردو هستند. من که از خدایم بود تست او منفی باشد. او گزینه المپیک است.  یک موقع است آدم خودش کشتی می گیرد می تواند قهر کند یا کشتی نگیرد اما یک وقتی مربی است و با آینده کشتی گیر دست او است و از دوستان خواهش می کنم این موضوع را رعایت کنند.

 دبیر درباره موضوع یونس امامی نیز گفت: او برای ۷۴ کیلوگرم قرارداد بسته بود اما ظاهرا مبلغ بیشتری گرفته که در دور رفت در ۷۰ کیلوگرم کشتی بگیرد. اگر او تخلفی کرده و شکایتی از او دارند دوستان حتما انجام بدهند و پیگیری می شود.

او ادامه داد: من متهم به این بودم و هستم که به استقلال کمک کردم. ما سالن توفیق که تازه نونوار شده را ۴۰ روز به استقلالی‌ها دادیم. تقوی از من ناراحت شد که چرا دو کشتی گیر ما را به استقلال دادید یا وقتی هیئت کشتی مازندران رضایت دو کشتی‌گیر استقلال را نمی داد من خودم با عسگری محمدیان صحبت کردم تا مشکل حل شود.

رییس فدراسیون کشتی درباره بحث حمایت فدراسیون از تیم ایران مال، گفت: درباره ایرانمال بگویم سجادی از دست من ناراحت است. درستکار هم ۳ هفته است با من حرف نمی‌زند که نگداشتیم کشتی‌گیر خارجی بگیرند. رضا یزدانی هفته گذشته به من پیامک داد محترمانه بود اما حالت تهدید داشت. به او گفتم اگر دروغ گفتم حتما رو کنید و بگویید.

وی در پایان گفت: درباره کشتی گیر ۹۷ کیلوگرمشان که اسم نمی آورم اگر بخواهند پافشاری خودشان می دانند دستکاری در تست جرم سنگینی است و پایشان را به دادگاه می کشم!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس