عراق|هلاکت یک فرمانده تروریست های داعش در استان دیالی

دولتهای روسیه و سوریه تأیید کردند که قصد و نیت ایالات متحده از آزاد کردن تروریست‌های داعش از زندان‌ها برهم زدن ثبات در مناطق تحت اشغال نیروهای آمریکایی و سرقت منابع سوریه است.

به گزارش مشرق، روسیه و سوریه شامگاه پنج شنبه تأیید کردند که ایالات متحده تروریست‌های داعش را از زندان‌های واقع در مناطق تحت اشغال نیروهای خود و نیروهای کُرد سوریه دموکرات تحت حمایت آمریکا (قسد) آزاد کردند تا ثبات را در این مناطق برهم زده و منابع سوریه را به یغما ببرند.

کمیته‌های هماهنگی سوریه و روسیه برای بازگشت پناهجویان سوریشامگاه پنج شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: «روسیه و سوریه متقاعد شده‌اند که جنایات این چنین از نیّات ایالات متحده برای حفظ بی ثباتی در این کشور که با هدف غارت منابع سوریه صورت می‌گیرد، پرده بر می‌دارد».

این بیانیه در ادامه می‌افزاید که ایالات متحده با نقض قوانین بین الملل به اجرای سیاست‌های تحریمی خود علیه مردم سوریه ادامه می‌دهد.

این کمیته‌های روسیه و سوریه از جامعه بین المللی خواستند تا ایالات متحده را برای تغییر سیاست‌های خود در قبال سوریه که مانع از آزادسازی سرزمین‌های تحت اشغال غیرقانونی و همچنین بازگشت پناهجویان آواره به مناطق آزاد شده از دست تروریست‌ها می‌شود، تحت فشار قرار دهند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    0 0
    هدف آمریکا از آزاد کردن داداشی‌هاش برهم زدن ثبات سوریه است
  • FR ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
    0 0
    انداختن تتروریستها به جون هم دیگست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس