احتمال بارش شدید برف و کولاک در محورهای کوهستانی

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: امشب و فردا بارش شدید برف، کولاک و کاهش دما در اکثر محورهای کوهستانی غرب و شمال کشور پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش مشرق، سرهنگ احمد شیرانی، با اشاره به پیش‌بینی بارش شدید برف در اکثر محورهای کوهستانی غرب و شمال کشور، در این رابطه اظهار کرد: امشب و فردا بارش شدید برف، کولاک و کاهش دما در اثر محورهای کوهستانی غرب و شمال کشور پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

آغاز بارش برف و باران در ۲۲ استان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ضمن توصیه به رانندگان برای عدم تردد غیرضروری در جاده‌های کوهستانی، گفت: ناوگان حمل بار و مسافر قبل از حرکت در این شرایط حتماً از وضعیت جوی و جاده مطلع شوند و تجهیزات کامل زمستانی را به همراه داشته باشند.

ببینید:

فیلم/ مردم منتظر روزهای برفی و سرما باشند

وی از رانندگان خواست ضمن اطمینان از پر بودن باک سوخت، سالم بودن سیستم گرمایش خودروها، لباس گرم و مقداری مواد غذایی نیز حین سفر در جاده‌های مذکور به همراه داشته باشند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با توجه به پیش‌بینی قبلی، تیمهای پلیس راه و عوامل زحمتکش راهداری در جاده‌ها حضور دارند اما در برخی از نقاط به لحاظ حجم و شدت بارش و به منظور ایمن‌سازی مسیر، احتمال انسداد موقت مسیرها وجود دارد.

به گفته شیرانی، ساعت ۲۱:۱۵ امشب محور اسالم به خلخال به دلیل بارش شدید برف و کولاک مسدود شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس