محسن هاشمی: وصیت‌نامه جدیدی از پدرم وجود ندارد/ از توضیحاتم برداشت اشتباهی صورت گرفت

رئیس شورای شهر تهران و فرزند مرحوم هاشمی رفسنجانی توضیحاتی درباره حواشی ایجاد شده پس از اظهاراتش پیرامون وصیت نامه مرحوم هاشمی بیان کرد.

به گزارش مشرق، محسن هاشمی فرزند مرحوم هاشمی رفسنجانی، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به  حواشی ایجاد شده در پی اظهار نظر او در برنامه جهان آرا شبکه افق سیما پیرامون وصیت نامه پدرش توضیحاتی را در این رابطه بیان کرد.

بیشتر بخوانید:

هاشمی: احساس من این است که برجام چیز خوبی‌ست!

به گفته محسن هاشمی، به دلیل زنده بودن برنامه (جهان‌آرا) و طرح سوال درباره وصیت‌نامه آیت الله هاشمی رفسنجانی، از پاسخ وی  درباره وصیت‌نامه مرحوم هاشمی  برداشت اشتباهی صورت گرفته است.

هاشمی همچنین تاکید کرده است: آخرین وصیت‌نامه شرعی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مربوط به سال ۱۳۷۹ است.

 به گفته رئیس فعلی شورای شهر تهران با توجه به رفاقت و همکاری طولانی میان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و آیت‌الله خامنه‌ای، مکاتبات متعددی میان آن‌ها صورت گرفته است که از جمله آن، آیت‌الله هاشمی در چند سال پایانی عمر، مشغول تحریر نامه مشروح به آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان دوست و همراه شصت ساله در مبارزه و انقلاب بودند که البته با رحلت ایشان این نامه ناتمام ماند و بنده به رسم امانت آن را تحویل رهبر انقلاب دادم و وصیت‌نامه جدیدی وجود ندارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    0 0
    شاید کمبود وقت و پاسخ های کوتاه و مجمل و جسته گریخته در برنامه جهان آرا و برداشت از نامه ارائه شده برهبری بعنوان وصیت نامه مرحوم هاشمی رفسنجانی از سوی مخاطبین . شاید حتی گرداننده برنامه که میتوانست بپرسد که آیا این بمنزله وصیت نامه محسوب میشود . و اگر بله چرا برای رهبری . که در اینجا همان اسم نامه درست تر است .
  • DE ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    1 0
    ولی عوضش تا دلتون بخواد خاطره جدید از پدرم موجود است.
  • اکبر IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    2 0
    بنده خدا ناکثین وقاسطین برای بالا رفتن در هر زمان خصوصا انتخابات به یک وصیت نامه جهت فریب مارقین نیاز مند هستند زمینه قبلی هم که بوده
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    2 0
    مطمئنی، پس اون وصیتی که توش از رهبری و ملت بابت خطاهاش عذر خواهی کرده کجاست؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس