کد خبر 1159619
تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶
هتاکی ۹۰ صهیونیست به مسجدالاقصی

منابع فلسطینی از هتاکی ۹۰ صهیونیست به مسجدالاقصی با حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری فلسطینی صفا، صهیونیست‌ها همچنان به سلسله تعرض‌های روزمره خود به مسجدالاقصی ادامه می‌دهند. آخرین اخبار از قدس اشغالی حاکی از آن است که مسجدالاقصی بار دیگر مورد تعرض ده‌ها صهیونیست قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

یک فلسطینی مقابل مسجد الاقصی به شهادت رسید

بر اساس این گزارش، صهیونیست‌ها امروز پنجشنبه از باب المغاربه وارد مسجدالاقصی شدند.

منابع فلسطینی با اشاره به اینکه هتاکی صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی با چراغ سبز نظامیان این رژیم رخ داده است از ورود ۹۰ صهیونیست به مسجد الاقصی و انجام مراسم تلمودی در منطقه باب الرحمه، خبر دادند.

این منابع بیان کردند: این در حالی است که نظامیان صهیونیست مانع از ورود ده‌ها جوان و زن فلسطینی به مسجد الاقصی شدند.

تعرض‌های پی در پی صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی در حالی است که نهادهای حقوق بشری همچنان به سکوت خود در برابر این دست از اقدامات ادامه می‌دهند. علیرغم اعتراضات گسترده گروه‌های مختلف فلسطینی به تداوم اقدامات هتاکانه علیه مسجدالاقصی اما جامعه جهانی هیچ اقدامی در راستای متوقف ساختن این اقدامات صورت نمی‌دهد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    3 0
    طی سال ها که پدیده صهیونیسم رو در کنار تطور و تحول ادیان در خاورمیانه مطالعه و در موردش تحقیق کردم با یک مسئله عجیب مدام برخورد داشتم و اون اینه که چقدر اینا و مغزهای فسیل شده فاسد طرفدارشون در ایران از مسجد و نماز و اسم اعظم و یاد و نام خدا کینه و نفرت و آلرژی دارند و دوست دارن مذهب زدایی کنند حتی من به این نتیجه رسیدم از اینها به موسی کلیم دشمن تر و مخالف تر نیست همین افراد برای گسترش فساد و فحشا و کشف حجاب و ریختن حیای مردم و نفرت انگیزی حریص و گستاخ و حریم نمی شناسن و دنباله همان کفار قدیم هستند که لباس و اسامی اونا تغییر کرده و پیچیده تر شده!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس