آزاد راه تهران-البرز

خادمی گفت: آزاد راه تهران-البرز که ۱۵ کیلومتر آن در استان مرکزی است تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

به گزارش مشرق، خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه راه‌های کشور، گفت: پروژه ملی آزاد راه تهران-البرز که ۱۵ کیلومتر آن در استان مرکزی واقع شده است و جزو پروژه‌های مهم می‌باشد تا پایان سال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

توسعه بزرگراه‌های کشور به ۲۰ هزار کیلومتر تا پایان دولت

خادمی با بیان اینکه ۸ پروژه آزادراهی در اولویت وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته که ۶۵۱ کیلومتر آن آماده و بقیه آن در حال انجام است افزود: تا پایان امسال هزار و ۲۰۰ کیلومتر شبکه آزادراهی کشور آماده بهره برداری خواهد شد.

او اضافه کرد: در بخش بزرگراهی هم ۷ هزارو ۸۰۰ کیلومتر پروژه در دست ساخت داریم که بخشی از آن در استان مرکزی هستند که هزار و ۸۷۰ کیلومتر این پروژه‌های بزرگراهی کشور تابستان سال آینده مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: در بخش ریلی هم حدود ۳ هزار و ۴۰۰ شبکه در دست ساخت داریم که ۹ پروژه در اولویت بهره برداری قرار دارند که امیال و سال آینده ۱۶۰۰ کیلومتر به بهره برداری خواهد رسید.

در شهرستان خیمن اولویت اصلی تکمیل ۴ کیلومتر باقی مانده محور خمین-محلات، تقاطع غیرهمسطح کمربندی خمین-محلات و ۱۰ کیلومتر از بزرگراه محور خمین-الیگودرز است که اواخر امسال یا اوایل سال آینده مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    0 0
    جل الخالق آزاد راه تهران به البرز 15 کیلومترش تو استان مرکزی ست؟ مگه میشه؟ مگه داریم؟ یعنی جاده رو بردن جنوب تهران بعد آوردن بطرف شمال تهران رفتن کرج؟ یکی منو توجیه کنه تا شاخ در نیاورده!!! بزرگراه همت وصل مبشه به بزرگراه شهید خرازی تا گرمدره رفته چطور از استان مرکزی سر در میاره منَ بیلمیرم!
  • حسین نیکونژاد IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    0 0
    سلام خسته نباشید همه چیز خیلی الی است دست شما دردنکند اماقمت عورضی خیلی بالاهست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس