به گزارش مشرق، عبدالله گنجی، فعال رسانه‌ای سوال خبرنگار شبکه سعودی ایران اینترنشنال از مدیر یک شبکه لس‌آنجلسی را طی توییتی منتشر کرد.

چه شد که آقای خمینی با چند نوار کاست توانست انقلاب کند اما رسانه‌های فارسی زبان چند سال است که با این امکانات نتوانستند کاری کنند.

 سوال مهمی است که برای پاسخ آن۲پیشنیاز لازم است ۱-شناخت ملت ایران۲-شناخت مکتب عاشورا

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    28 2
    احسنتم... فرهنگ عاشورا عجیب فرهنگ زنده ایی هست... زنده آقا زنده... نمیذاره کسی بهش بی احترامی کنه... واداده نیست... از اون طرف بشدت مهربانه... به شدت نگاه پدرانه داره...
  • IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    5 1
    حرومزاده های BBC و عنترنشنال و ... یه حرف بیشتر ندارن : "همه خوردن_همه بردن_همه دزدن. بریزین تو خیابونا تا جمهوری اسلامی بره و رضا پهلوی با مریم رجوی بیان!!". گاو هم می فهمه قضیه اینه ولی خیلی ها به اندازه گاو هم شعور ندارن و فکر میکنن انگلیس دوست و خیرخواه مردم ایرانه.
  • .. IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    1 0
    باسلام.چون یک انسان عالم وارسته،که در زمانی که هیچ کس جرعت حرف زدن ضد شاه و امریکا! رو نداشت، و حق و حقوق خودشون رو هم حتا نمی دونستن! شجاعانه برای خدا حرکت کردن رفتن جلو .. تا زمانی که با خدا باشیم،می ماند.. اما اگر از خدا جدا بشیم! با چند ارازال اوباش،نابود میشویم ..( سرنوشت مصدق و ..)
  • محمود رضا IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    0 0
    والا امام خمینی کجا و اینا کجا امام خمینی محترم بود ‌‌‌‌‌‌‌‌‌هیچ وقت نیومد شاه رو یا مخالفان خودش رو به فحش ببندم ولی این خارج نشین ها از هر ۱۰کلمه که تو برنامه هاتون میگن نه تاش چرت و پرته یکیش هم فحش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس