کد خبر 1159476
تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰

به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: هر چه می خواهیم کمتر به نقش برخی مدیران دولتی یا اطرافیان درجه اول آنها در فساد بپردازیم و اوقات مخاطبان محترم را تلخ نمی کنیم، آقای روحانی نمی گذارد! او امروز گفته: "ممکن است برخی خوش‌ شان نیاید، اما لوایح چهارگانه FATF، بهترین راه برای مبارزه با فساد است"!

نه آقای روحانی! لازمه مبارزه با فساد، خود تحریمی از طریق FATF ( فتف) نیست؛ همچنان که فاسد ترین دولت های دنیا با میزبانی ۷۶ درصد کل پولشویی های دنیا، گردانندگان FATF هستند و در حاشیه امنیت قرار دارند.

مشکل از بی همتی دولت شما در مبارزه با فساد، بلکه بستر سازی برای فساد های هنگفت ده ها هزار میلیارد تومانی است. ما می خواهیم فراموش کنیم اما شما پرونده تخلفات حسین فریدون، صفدر حسینی، احمد عراقچی، عبدالله پوری حسینی، هاشم یکه‌زارع، اصغر پیوندی، شبنم نعمت زاده، هادی رضوی، شهاب غندالی و... ده ها نفر دیگر را به یادمان می آورید.

از دستیار رئیس جمهور، تا رئیس صندوق توسعه ملی، معاون ارزی بانک مرکزی، رئیس سازمان خصوصی سازی، روسای ایران خودرو و سایپا، رئیس هلال احمر، دختر وزیر سابق صمت، داماد وزیر صمت و کار و رفاه، و رئیس صندوق ذخیره فرهنگیان، مرتکب انواع زد و بند ها شدند و اگر همت دستگاه قضایی نبود، همچنان ادامه می دادند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    9 0
    دهن یارو خورد شد. ای ول. نگران فساد بودی جلو داداشت رو می گرفتی!
  • سید IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    9 0
    حالا معلوم می شود برای چه دولت روحانی تا این اندازه با فاسدان مماشات می کرد و می گفت ما بگیر و ببند نداریم! هدف آن بود که مردم از این مفاسد به تنگ آیند و حسن روحانی هم بگوید خیلی خوب! اگر می خواهید فساد نباشد ایران باید به فتف بپپیوندد! چاره دیگری نیست!!
  • IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    2 0
    مطالبه ... کوپن ... را هشتگ کنید .
  • IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    3 0
    چطور میخواد جلو فساد رو بگیره ...
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    0 1
    باید fatf تصویب شود وایران باید به جمع کشورهای دنیا بپیوندد تک روی جزع دین مانیست
  • ... IR ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    0 0
    دولت تدبیر چنان گَند همه جانبه ای به پیکرکشور زده است که مدتهاکارداریم که بخواد درست بشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس