ازدحام کامیون‌های حمل بار در بنادر انگلیس

در حالی که مقام‌های رسمی انگلیس گفته‌اند که مواد غذایی کافی در فروشگاه‌ها وجود دارد ولی گروه‌های صنعتی نسبت به کمبود برخی مواد غذایی تازه از هفته آینده هشدار می‌دهند.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، گروه های صنعتی انگلیس هشدار داده‌اند که اگر مسیرهای حمل و نقل کالا بار دیگر از سرگرفته نشود، این کشور از هفته آینده با کمبود شدید برخی مواد غذایی تازه روبرو خواهد شد. این در حالی است که مقام های رسمی گفته‌اند که مواد غذایی کافی فعلا در فروشگاه ها وجود دارد.

ببینید:

عکس/ صف طولانی کامیون‌ها در مرز انگلستان

بر اساس این گزارش، پریتی پاتل وزیر کشور بریتانیا گفت: مردم نباید نگران نباشند.

دانلود

این در شرایطی است که برخی فروشگاه های بزرگ زنجیره‌ای بریتانیا نسبت به کمبود میوه و سیبزیجات طی روزهای آینده هشدار داده‌اند.

در پی شیوع نوع جدیدی از ویروس کرونا در بریتانیا بسیاری از کشورهای اروپایی از جمله فرانسه، مرزهای خود را به روی بریتانیا مسدود کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

انگلستان منزوی شد

سوپرمارکت های بریتانیا به خاطر محدودیت های کرونایی با رشد فزاینده تقاضای کریسمس روبرو شده‌اند.

بی‌بی‌سی به نقل از کلمنت بیون وزیر اروپای فرانسه اعلام کرده است که بریتانیا و فرانسه به زودی توافق مربوط به از سرگیری جابجایی محموله های تجاری را اعلام خواهند کرد.

مقامات بهداشتی انگلیس گفته‌اند که نمونه جهش یافته ویروس کرونا در این کشور کشف شده است که میزان سرایت این نوع تا ۷۰ درصد بیشتر است.

محدودیت‌های ورود به انگلیس عمدتاً توسط کشورهای اروپایی اعمال شده است. مقامات اتریش، بلژیک، بلغارستان، آلمان، دانمارک، ایرلند، ایتالیا، هلند، فنلاند، فرانسه و جمهوری چک تصمیم گرفته‌اند پروازهای خود را با انگلیس به طور موقت متوقف کنند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    1 0
    اون قحطی که در جنگ جهانی دوم به مردم ایران تحمیل کردن باید یه روزی سرشون ییاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس