نابودی اسرائیل - نمایه

یک نماینده عرب کنست از جلسه ویژه‌ کنست که برای بررسی سرمایه گذاری امارات در بخش های نفت و گاز رژیم صهیونیستی برگزار شده بود، به دلیل تاختن به سازشگری امارات اخراج شد.

به گزارش مشرق، رئیس جلسه ویژه در کنست(پارلمان رژیم صهیونیستی) برای بحث در مورد سرمایه گذاری‌های امارات در بخش‌های نفت و گاز رژیم صهیونیستی، «سامی ابوشهاده» نماینده عرب را به دلیل انتقاد شدید از امارات از این جلسه اخراج کرد.

بیشتر بخوانید:

هیچ گربه‌ای محض رضای خدا موش نمی‌گیرد!

به گزارش پایگاه خبری روسیاالیوم، ابوشحاده در این جلسه که به شکل ویدئو کنفرانسی برگزار شده بود از طرف اماراتی شرکت کننده در نشست به شدت انتقاد کرد که در نتیجه آن، رئیس جلسه، چندین بار صدای این نماینده را قطع و در نهایت او را از جلسه بیرون کرد.

بیشتر بخوانید:

دبی به جولانگاه قاچاقچیان و تبهکاران اسرائیل تبدیل شد

ابوشحاده خطاب به یکی از نمایندگان اماراتی حاضر در جلسه گفت:« آیا تو اتفاقاتی را که افتاده است درک می‌کنی یا اصلا گفتمان عادی سازی روابط را نمی‌فهمی؟واضح است که مشکلات بزرگی پیش خواهد آمد.»

وی افزود: « حتی اگر ابعاد اقتصادی مشخصی برای عادی سازی روابط وجود داشته باشد، اما اخلاق نقش مهمی را ایفا می‌کند. اخلاق به عنوان یک عنصر مهم حائز اهمیت باقی می‌ماند. شما اماراتی‌ها اگر شرم نمی‌کنید هر کاری می خواهید بکنید. من می‌خواستم شما را از خطر شرایط آگاه کنم. من فکر می‌کردم امارات عربی متحده، عرب محسوب می‌شود.»

او به زبان انگلیسی ادامه داد:« هر گونه توافقی با رژیم اشغالگر مطابق با قانون بین المللی غیرقانونی است. این جنایت است. کاری را که می‌کنید عملا جنایت است. شرم است که به زبان عربی این عیب به زبان آورده شود.»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    1 0
    دمش گرم . این فرد در سرزمین اشغالی اینگونه از عربیت خود و فلسطین دفاع میکنه و این وادادگان باصطلاح عرب زبان هم در مقابل درخواست و لبخند جنایتکارانی که مردم فلسطین را به بند کشیده اند و از هر گونه عمل غیرانسانی کوتاهی نکرده و حتی مردم غزه تحت محاصره که حتی دارو و تجهیزات پزشکی را اجازه ورودش را نمیدهند و حسابی در رنج و عذابند . عین خمیر شل و ول وا داده . بدون ذره ای استقامت خود را در دستان امثال نتانیاهو قرار داده تا براحتی هر چه خواست از آنها بهره ببرند . لعنت خدا بر این نامسلمانان بنام عرب که توهین به ملت های عربی کار و افتخارشان شده
  • علی IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    1 0
    با سلام، اخراج نماینده عرب از کنست کشور اشغالگر اصلاً اهمیتی ندارد در عوض ولیعهد امارات، بحرین و... به عضویت کنست در آمده اند.
  • بیتن IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    0 1
    چرا قومی که خدا رامیپرستن شما بددارید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس