کد خبر 1158956
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۱
واکنش رئیس باشگاه آنتورپ به اختلاف ایوان لکو و علیرضا بیرانوند

یک سایت بلژیکی مدعی شد «ایوان لکو» سرمربی فعلی تیم آنتورپ در حال بررسی پیشنهادی از کشور چین است و احتمالا «مارک ویلموتس» جانشین او می‌شود.

به گزارش مشرق، سایت «voetbalprimeur» بلژیک خبر داد ایوان لکو سرمربی فعلی تیم آنتورپ ممکن است به پایان دوره کاری خود در این تیم رسیده باشد و احتمالاً این باشگاه را ترک می‌کند. یک باشگاه چینی قصد دارد لکو را به خاور دور ببرد. هرچند هنوز توافقی حاصل نشده است ولی مذاکرات ادامه دارد.

این سایت اعلام کرد مارک ویلموتس گزینه جانشینی ایوان لکو است که رابطه خوب او با «لوسیانو دو اونفریو» مدیر ورزشی تیم انتخاب ویلموتس را تسهیل می‌کند.

بیشتر بخوانید:

پیروزی آسان تیم بیرانوند برابر واسلند

این تغییر از آنجا اهمیت دارد که علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران و تیم آنتورپ در هفته‌های گذشته با ایوان لکو چالش‌هایی داشت. بیرانوند بعد از آنکه در بازی با تاتنهام انگلیس برای اولین بار در ترکیب آنتورپ قرار گرفت، در لیگ بلژیک و مقابل تیم کلاب بروژ هم دروازه بان اصلی تیمش بود اما دو گل دریافت کرد.

لکو بعد از بازی از تصمیمش برای بازی دادن به بیرانوند اظهار پشیمانی کرد و رسانه‌های بلژیک دلیل این اظهارات عجیب را اختلاف لکو با لوسیانو مدیر ورزشی تیم اعلام کردند.

این در حالی است که جدایی لکو و حضور ویلموتس در آنتورپ، می‌تواند زمینه بازی کردن بیشتر بیرانوند را در این تیم فراهم کند.

ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی ایران است که بعد از کار در ایران و شناخت از ملی پوشان کشورمان، بیرانوند را به تیم آنتورپ معرفی کرده بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    4 0
    مخصوصا اینکه بدونیم ویلموتس 6 و نیم میلیون یورو فدراسیون فوتبال رو تیغ زده خبر جذابتر میشه
  • فرزاد IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    2 1
    بنظرم علی علاوه بر جنگیدن در میدان باید به لحاظ روانی خودشو پرورش بده ودلهره را از خودش دور کنه در بازی تاتنهام هم میشد آن دلهره وعدم اعتماد بنفس را در حرکات علی به راحتی تشخیص داد واین بزرگترین دشمن بیراونده نه مربی تیمش گرچه آن هم صحبت های غیر حرفه ایی بعداز بازی که علی دوگل خورد انجام داد.علی گرچه دروازبان بیشتر خوبیه ولی اگر اعتماد به نفس اروپا را بدست نیاره تیم ملی را هم از دست میده.علی جایگاه بالاتری را میخواد وتنها ضعفش اعتماد بنفس اونه معتقدم اگر مربی تیم آنتوروپ مربی بادانش وبزرگی بود علی را باید بعداز بازی باتاتنهام ریکاوری روانی انجام میداد که متاسفانه علی در باد درخشش بازی با تاتنهام بدونه ریکاوری به بازی بعدی رفت واین بزرگترین اشتباه یک مربیه باتجربه هست به امید درخشش دوباره بیرانوند هستیم چون توانایش را داره
  • تاج اصیل IR ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    0 2
    لنگیها هر جا پا بزارن جز خرابی چیزی دیگه از خود باقی نخواهد گداشت
    • IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
      13 2
      کیسه کش های بد بخت شما چه گلی به سر این مملکت زدید کدوم بازیکن تون بهترین بازیکن برتر اسیا شده کدوم افتخار رو برای مملکت اوردید بجز اینکه پاچه خواری ای اف سی رو میکنید که بازیکنان پرسپولیس و تیم پرسپولیس خراب کنید که به نتیجه نرسه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس