کد خبر 1158828
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
محرومیت استقلال، پرسپولیس و ۱۱ تیم لیگ برتری از نقل و انتقالات/ معافیت به تیم‌هایی آسیایی

تعویق دیدارهای استقلال به دلیل برگزار نشدن دربی شبیه به یک فیلم با دو پایان بندی متفاوت است که یکی به سود این تیم و پایان دیگر به ضررش می شود.

سرویس ورزش مشرق – تیم استقلال این فصل هم مانند فصول گذشته با مشکل زمین تمرین و بالطبع مصدومیت‌هایی که دست از سر بازیکنانش بر نمی دارند مواجه بود.

*بی پول‌ها هم مثل استقلال نیستند!

اتفاقی غیرمعمول که کمتر تیمی حتی تیم هایی که به لحاظ مالی وضعیت سختی را تجربه می کنند هم با آن دست به گریبان نیستند و یا اگر هستند شدت و تکرارش به اندازه تیم استقلال نیست.

*تیم بدون زمین!

یکی از اخبار تکراری در حوزه تیم استقلال همین است که این تیم هر چند روز یکبار زمین تمرین خود را تغییر می دهد و از زمین چمن طبیعی به مصنوعی و از سالن به زمین شماره ۲ آزادی و از آنجا به زمین ساصد در شرق تهران، مدتی به مجموعه انقلاب و در نهایت به تهرانسر نقل مکان می کند.

*بیمارستان استقلال!

همین موضوع موجب شده است که در فصول گذشته تعداد مصدومان این تیم به مراتب بیشتر از هر تیمی باشد به اندازهد ای که چندی پیش رسانه های از عبارت "بیمارستان استقلال" برای این باشگاه استفاده کرده بودند.

*قوز بالای قوز!

اتفاق بدتر در فصل جاری لیگ برتر این بود که این تیم باید به این نقیصه تکراری، موضوع نداشتن فرصت برای بدنسازی را هم اضافه می کرد که برای کادر فنی استقلال به قوز بالای قوز تبدیل شد و به یکباره نیمی از بازیکنان اصلی تیم یا درگیر کرونا شدند یا با آسیب دیدگی های خود دست و پنجه نرم می کردند!

*۶ استقلالی نیمه مصدوم!

این موضوع به قدری طولانی و ادامه دار شد که هنوز شیخ دیاباته، فرشید اسماعیلی و سیاوش یزدانی به فرم بازی نرسیده اند. زانوی وریا غفوری کیست دارد و فعلا به هوای دربی با آمپول بازی می کند تا مبادا با جراحی مینیسک زانویش از مسابقات دور نماند. داریوش شجاعیان و محمد نادری هم که این روزها در فیزیوتراپی مشغول پشت سر گذاشتن مراحل آخر درمان مشکل مصدومیت خودشان هستند.

*تعویق خوش موقع!

اتفاقی بهتر از این نمی توانست برای استقلال رخ بدهد که با برگزار نشدن دیدار هفته هشتم شان روبروی پرسپولیس باید استراحت بیشتری را تجربه کنند. استراحتی که در نهایت منجر به رسیدن مصدومان استقلال شده و این تیم با نفرات بیشتر و کاملتر به دربی می رسد.

*استقلال به نفع خودش اصرار کرد!

استقلالی ها به این دلیل و به اصرار خواهان برگزاری دیدارشان با پرسپولیس پس از برگزاری دیدارهای معوقه اش شدند که معتقد بودند ممکن است این تیم روبروی سپاهان و یا ذوب آهن و حتی نساجی مصدوم یا بازیکن اخراجی و چهار کارته داشته باشد و در آن صورت نخواهند توانست از ترکیب کامل خود در دربی استفاده کنند. ولی این را در نظر نگرفتند که حالا خودشان با استفاده از این موقعیت می توانند مصدومان شان را به بازی دربی برسانند. چرا که اگر قرار بود دربی طبق تاریخ قبلی برگزار شود قطعا دیاباته، نادری، شجاعیان، یزدانی و اسماعیلی تازه از بند مصدومیت رها شده نمی توانستند استقلال را در بازی بزرگ تهران همراهی کنند. در نتیجه از این حیث اتفاقات به سود استقلال بوده است.

*استقلال بدون آمادگی به دربی می رود!

البته نباید وجه دیگر ماجرا را هم از نظر دور داشت که استقلال با انتظار برای رسیدن تعداد بازیهای پرسپولیس به تعداد بازیهایش، از کوران مسابقات دور می افتد و در نتیجه با ناآمادگی راهی دربی می شود و هماهنگی که طرفداران استقلال منتظر آن هستند تا بازیهای روان و زیباتری را از تیم شان ببینند تا قبل از دربی انجام نمی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    2 0
    ببین اگه میخای توجیه ردیف کنی ردیف کن اما این وسط اون روضه گریه دار پول چیه؟ میشه لیست خریدتونو منتشر کنی با قیمت تا همه بدونن این حجم بی پولیو؟
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    1 0
    ببین اسمتو بذار استقلال خیال همه رو راحت کن تا ما هم با ورزشیت کاری نداشته باشیم !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس