کد خبر 1158796
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۰
آلابا

دو باشگاه بزرگ شهر منچستر اولین گام رسمی برای به خدمت گرفتن مدافع اتریشی تیم فوتبال بایرن مونیخ را برداشته‌اند.

به گزارش مشرق، دیوید آلابا که قرارداد فعلی‌اش با باشگاه بایرن مونیخ در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد، جدایی‌اش از این تیم آلمانی در تابستان 2021 قطعی به نظر می‌رسد. بر اساس ادعای روزنامه اسپانیایی «آ اِس»، نمایندگان دو باشگاه منچسترسیتی و منچستریونایتد با مدیر برنامه‌های آلابای 28 ساله تماس گرفته‌اند و وضعیت این بازیکن در بازار نقل‌وانتقالات را جویا شده‌اند.

دو باشگاه بزرگ شهر منچستر در حالی رسماً برای به خدمت گرفتن آلابا دست به کار شده‌اند که گفته می‌شود باشگاه‌هایی همچون رئال مادرید، پاری‌سن‌ژرمن، یوونتوس، چلسی، لیورپول و بارسلونا نیز وضعیت او را به دقت زیرنظر دارند.

بیشتر بخوانید:

رئال در آستانه جذب رایگان ستاره بایرن مونیخ

کارل هاینتس رومنیگه، مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ روز گذشته در گفت‌وگو با برنامه تلویزیونی «داپل‌پاس» آلمان گفت که این باشگاه هر کاری که می‌توانست برای رسیدن به توافق با آلابا انجام داد، اما در نهایت توافقی بین طرفین حاصل نشد، از این‌رو او آزاد است در ماه ژانویه با هر تیمی که می‌خواهد وارد مذاکره شود.

دیوید آلابا که از سال 2008 در باشگاه بایرن مونیخ عضویت دارد و در سال 2010 به تیم اصلی این باشگاه آلمانی راه یافت، تاکنون در 404 بازی از رقابت‌های مختلف برای باواریایی‌ها به میدان رفته و موفق شده است 32 گل هم به ثمر برساند.

او با سرخپوشان مونیخی به 23 قهرمانی مختلف از جمله 9 قهرمانی در بوندس‌لیگا، 6 قهرمانی در جام حذفی آلمان و دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست یافته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس