کد خبر 1158680
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
طرح ممنوعیت ورود و خروج خوردهای بومی و غیر بومی در سنندج

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: ممنوعیت تردد شبانه در شهرهای نارنجی همچنان برقرار هست و ورود پلاک‌های غیربومی و خروج پلاک‌های بومی از این شهرها ممنوع است.

به گزارش مشرق، سرهنگ احمد شیرانی، با اشاره به هشدار هواشناسی در سطح نارنجی اظهار کرد: این هشدار از چهارشنبه سوم دی ماه شروع می‌شود و تا شنبه ششم دی ماه ادامه دارد. بر اساس این هشدار سازمان هواشناسی بارش برف، کولاک در جاده‌ها پیش بینی می‌شود که این پدیده‌ها، مه گرفتگی و کاهش دید را به دنبال دارد.

بیشتر بخوانید:

کاهش ۳۳ درصدی تردد در ۲۳ روز نخست محدودیتها

وی افزود: وقوع این مخاطره‌ها در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، زنجان، چهار محال و بختیاری، قم، گیلان، مازندران، شمال فارس، خراسان رضوی، خراسان شمالی، لرستان، قزوین، همدان، مرکزی، خراسان جنوبی، گلستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد و ارتفاعات استان‌های البرز و تهران گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به رانندگان توصیه کرد: اگر قصد سفر در مواقع بارانی و برفی را دارند حتماً از زنجیر چرخ استفاده کنند و لوازم گرم در خودرو به همراه داشته باشند.

وی گفت: وضعیت ترافیکی جاده‌ها در کشور عادی است و فقط در جاده‌های ورودی شهر تهران بار ترافیکی صبحگاهی وجود دارد.

سرهنگ شیرانی گفت: امروز هم تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۱ شب الی ۴ صبح در شهرهای گروه نارنجی ممنوع است.

وی تصریح کرد: ورود پلاک‌های غیربومی و خروج پلاک‌های بومی از شهرهای گروه‌های نارنجی ممنوع است. این طرح تا اطلاع ثانوی ادامه داشته و هر گونه تغییر وضعیت پس از جلسات ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: رانندگان بدانند در صورت تردد غیر مجاز خودروهای شخصی در معابر شهری نیز در ساعات ممنوعه تخلف شأن توسط دوربین‌های ثبت تخلف ثبت و جریمه صادر می‌شود.

سرهنگ شیرانی در پایان با اشاره به تصادف زنجیره‌ای در استان خوزستان گفت: در ساعت ۱۰.۴۵ دقیقه روز گذشته در محور اهواز-شوش کیلومتر ۵۰ یک تصادف خسارتی مابین وانت پیکان با احشام به دلیل عدم توجه به جلو رخ می‌دهد که در ادامه، ۱۳ خودروی دیگر هم تصادف می‌کنند و باعث به وجود آمدن یک تصادف زنجیره‌ای می‌شود.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    12 1
    تردد با هواپیما، اتوبوس ، قطار بین شهرها چه تفاوتی با تردد خودروهای شخصی دارد اگر با 30 نفر مسافر چندین ساعت داخل اتوبوس تردد شود بیماری منتقل نمی شود اما فقط با خودروهای شخصی بیماری را منتقل می شود
  • IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    5 1
    چه طوره کلا این طرحو دائمی کنن هر کی هم خواست از ۹ شب تا ۴ صبح بره بیرون باید طرح بخره مثل طرح ترافیک.مظلوم تر هز ملت ایران در طول تاریخ نداشتیم
  • IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    4 1
    اتوبوس شلوغ ومترو شلوغ کرونا ننی گیریم اما با ماشین شخصی کرونا می گیریم بگین جیبمون خالیه وگرنه به فکر مردم نیستین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس