کد خبر 1158636
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
تکلیف اولین خروجی پول از پاداش پرسپولیس مشخص شد

باشگاه پرسپولیس بخشی از پاداش نایب قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا را صرف پرداخت بدهی خود می کند.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس پس از عدم پرداخت مطالبات گابریل کالدرون سرمربی فصل گذشته خود با شکایت در کمیته انضباطی فیفا روبرو شد تا محکوم به پرداخت ۵۸۰ هزار دلار به وی شود.

با این حال مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس خواهان بررسی دوباره این پرونده در دادگاه عالی ورزش شد تا پرسپولیس فرصت کافی برای فراهم کردن مبلغ بدهی خود پیدا کنند.

بیشتر بخوانید:

دلیل شکست پرسپولیس در فینال از نظر جلالی

دادگاه عالی ورزش نیز لایحه دفاعی پرسپولیس را در جلسه آنلاین با حضور وکلای باشگاه و کالدرون مورد بررسی قرار داد تا در آینده‌ای نزدیک رای نهایی خود را صادر کند.

کالدرون که در دوران مدیرعاملی محمدحسن انصاریفرد با بی تدبیری از پرسپولیس کنار گذاشته شد حالا به بزرگترین دغدغه جعفر سمیعی تبدیل شده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که بهتر از هر شخص دیگری می‌داند سرخپوشان دوباره محکوم می‌شوند، چاره‌ای جز پرداخت طلب سرمربی پیشین پرسپولیس ندارد.

سرخپوشان که با نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا پاداش ۲ میلیون و ۸۱۰ هزار دلار دریافت کرده‌اند حالا مجبور به پرداخت نزدیک به ۲۰ درصد از این پاداش بابت بدهی به کالدرون است تا تکلیف اولین خروجی پول از منبع پاداش نایب قهرمانی این تیم مشخص شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    0 0
    اولا که ده درصد این پول توسط خود ای اف سی برداشته میشه به عنوان کارهای عام المنفعه و خیریه./ دوما اولویت پرداخت ها با بدهی های دلاری هست مثل همین بدهی به کالدرون و .../ سوما بخشی از این پاداش ها به بازیکن ها به عنوان پاداش برای بازیهای آسیایی تعلق میگیره./ چهارما با اوضاع تحریم بعید میدونم بشه پول ها رو به ایران آورد و تبدیل به ریال کرد و اگر هم بشه حتما با دلار نرخ آزاد تبدیل نمیشه. بانک مرکزی با نرخ مصوب خودش دلار رو تبدیل به ریال میکنه. یادمه یه بار گرشاسبی میگفت دلار داریم باید با نرخ نیمایی تبدیلش کنیم و بعد میخوایم دلار به بازیکنمون بدیم دولت میگه برین از بازار آزاد بخرین. اونموقع تفاوت دلار نیمایی و آزاد تقریبا 30 درصد بود.
  • ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    0 0
    چرا پول برانکو از طریق پاداش قبلی داده نشد؟ پوله چی شد؟
  • سعید IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    0 0
    من کاری ندارم ولی پرسپولیس تو این سه سال کلی درآمد دلاری داشت چرا این همه گیر داره ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس