کد خبر 1158564
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱
برنامه‌ریزی طرفداران ترامپ برای شرکت در "دومین مراسم تحلیف فرضی" او

هزاران نفر از طرفداران رئیس جمهور آمریکا در حال برنامه ریزی برای شرکت در دومین مراسم تحلیف او به صورت نمادین و فرضی در تاریخ بیستم ژانویه هستند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری هیل، بیش از ۶۰ هزار نفر از طرفداران رئیس جمهور آمریکا در صفحه فیسبوک خود اعلام کردند که قصد مشارکت نمادین در برنامه "دومین مراسم تحلیف" ترامپ را دارند.

بیشتر بخوانید:

هراس از آخرین اقدامات ترامپ در کاخ سفید

بنا به این گزارش، بیش از ۲۶۰ هزار نفر از کاربران آمریکایی طرفدار ترامپ در صفحه رویداد، برچسب "علاقمند" را علامت گذاری کردند.

از سوی دیگر، فیسبوک به صفحه رویداد این هشدار را داد که جو بایدن رئیس جمهور منتخب است و او قرار است در ۲۰ ژانویه ۲۰۲۱ به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده سوگند یاد کند.

ببینید:

فیلم/ گزارشی که ترامپ با آن رئیس جمهور می‌ماند!

رئیس جمهور آمریکا اخیرا بار دیگر با تاکید بر وجود تقلب در انتخابات ریاست جمهوری این کشور گفت که در انتخابات شکست نخورده است.

ترامپ در پیامی توییتری نوشت: «پیتر ناوارو» گزارشی ۳۶ صفحه‌ای منتشر کرده که نشان می‌دهد ادعای تقلب در انتخابات برای پیروزی ترامپ بیش از حد کافی است. یک گزارش عالی از پیتر. بر اساس آمار شکست من در انتخابات ممکن نیست. اعتراضات بزرگی در واشنگتن دی سی در روز ۶ ژانویه (۱۷ دی ماه) در راه است. آنجا باشید.

کالج الکترال در نشست دوشنبه خود رسما پیروزی جو بایدن نامزد دموکرات را در انتخابات جنجالی ۳ نوامبر تایید کرده است اما ترامپ هنوز حاضر به پذیرش شکست در انتخابات نشده و این در حالی است که بایدن قصد دارد ۲۰ ژانویه رسما قدرت را در دست بگیرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    0 0
    یه عده ایرانی ترامپ پرست هم هستن که قطعا تو این مراسم شرکت می کنن البته برای این جماعت این مردک تروریست رئیس جمهور نیست بلکه خداست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس