کد خبر 1158558
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
ترابیان: باید از پرسپولیس حمایت شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: الان شرایطی است که باید از این تیم حمایت شود تا باز هم در لیگ به قهرمانی برسد.

به گزارش مشرق، رضا ترابیان درباره شکست پرسپولیس مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: فکر می‌کنم قبل از بازی همه فکر می کردیم که قرار است مقابل تیمی بسیار قدرتمند بازی کنیم و حتی در ۱۰ دقیقه اول هم تحت تاثیر این مسئله بودیم اما هرچه بازی رو به جلو رفت بچه‌ها به خودشان آمدند و اعتماد به نفس گرفتند. حتی ما به گل هم رسیدیم اما بعد از گل کمی احساسی شدیم و آن پنالتی را به اولسان دادیم. پنالتی دوم هم واقعا آماتور گونه بود. اگر ما گل اول را نمی‌خوریم در نیمه دوم می توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم.

وی ادامه داد: پرسپولیس در شرایطی به فینال رسید که واقعا دست کادر فنی روی نیمکت خالی بود اما باز هم خوب بودند و اگر آن دو اشتباه رخ نمی‌داد پرسپولیس قهرمان آسیا میشد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: اشتباه جزیی از فوتبال است و نباید دیگر بیشتر از این «مهدی شیری» را زیر فشار بگذاریم. غیر از آن صحنه پنالتی شیری بازی خوبی انجام داد اما یک زمان مغز و عضله با هم هماهنگ نیستند و کارهای انجام می شود که شاید یک فوتبالیست در صد بازی دیگر هم انجام ندهد.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس به دنبال پیروزی بدون بازی!

ترابیان خاطرنشان کرد: پرسپولیس در شرایطی به مرحله گروهی رفت که کسی هم فکر نمی‌کرد از گروهش صعود کند.  با وجود اینکه بازیکنان زیادی از تیم جدا و بازیکنان جدیدی هم اضافه شده بودند و البته زمان هماهنگی هم نبود پرسپولیس بهترین نتیجه را گرفت. در همین فینال هم سه بازیکن اصلی پرسپولیس در خط حمله حضور نداشتند. به نظرم بازی با اولسان تمام شده و همه باید از پرسپولیس حمایت بکنند تا با اضافه شدن بازیکنان جدید هم امسال به قهرمانی برسد و هم با تجربه خوب به فصل بعدی لیگ قهرمانان برود.

وی تاکید کرد: همانقدر که ما در زمین تیم‌های خوبی هستیم و در آسیا روی ما حساب می‌کنند در بیرون از زمین فوتبال و در نهادهای تصمیم گیرنده در فوتبال آسیا ضعیف هستیم. به خاطر همین می شود که به ناحق بهترین بازیکن پرسپولیس را محروم می‌کنند و دستمان به جای بند نیست.

پیشکسوت پرسپولیس درباره جدایی بشار رسن از این تیم و نوع قراردادی که او با پرسپولیس بسته گفت: متاسفانه سال‌هاست که پرسپولیس از مدیریت ضربه می خورد. افرادی به مدیریت پرسپولیس اضافه می‌شوند که فوتبالی نیستند و فقط به خاطر شهرت می‌آیند که چنین اتفاقات عجیب و غریبی رخ می‌دهد و چنین قراردادهایی بسته می شود. این تصمیمات عجیب و غریبی است که باعث می‌شود تیمی مثل پرسپولیس به بحران برود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سعید IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    3 0
    کی از ملت گرسنه حمایت کند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ برو با پرسپولت. همه بازیکنها پولکی هستند. حتی مهدی شیری هم پول گرفته است.
  • رضا IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    3 0
    آقای ترابیان دیگر برای تیم شما چه حمایتی مانده که انجام نشده است اگر 10 درصد حمایتی که توی 8 سال گذشته از پرسپولیس شده بود از تیم گل ریحان البرز شده بود مطمئن باشید دو قهرمانی آسیا به دست اورده بود.
  • بی نام IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    2 1
    خیلی وقته داره از پرسگولیس حمایت میشه دیگه چقدر حماییت یک دولت یک وزیر خر تمام رسانه ها دیگه چی میخای نکنه میخای امریکا هم بیاد ازش حمایت کنه یک لیگ یک کشور رو داغون کردید هنوز نتونسته جام آسیار رو یک بار بگیر عقده ای ها الان لابد میخان آمریکا و روسیه و انگلیس و برزیل و المان هم بیان کمک و حمایت کنند تا شاید قهرمان آسیا شید و عقده ی نداشتن جام اسیا بدلتون نمیونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس