شکوری: برای ادامه موفقیت های پرسپولیس هم قسم شدیم

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس، گفت: بعد از شکست در فینال آسیا هم قسم شدیم تا موفقیت های تیم را همچنان ادامه دهیم.

به گزارش مشرق، «ابراهیم شکوری» در گفت و گویی تلویزیونی، اظهار داشت: بابت نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا تبریک می گویم و از طرفی دیگر از هواداران معذرت می خواهم که نتوانستیم به قهرمانی برسیم. سطح تیم پرسپولیس به قدری بالا رفته که همه از این تیم انتظار قهرمانی دارند.

وی افزود: برخی تیم ها افتخارشان این است که به پلی آف لیگ قهرمانان آسیا برسند اما پرسپولیس فینالیست این رقابت ها شده است این مسابقات برای ما تمام شد و حالا ما همه هم قسم شدیم که برای ادامه دادن به موفقیت هایمان تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: باید واقعیت را قبول کنید که تیم ما در فینال حضور داشته است و ما تیمی هستیم که در ده سال گذشته دو بار به فینال رسیدیم. هیچ تیمی در ایران به این افتخار نرسیده است. دو نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا جزو افتخارات باشگاه پرسپولیس و فوتبال ایران است. انشاالله در آینده قهرمان این رقابت ها شویم و ما برای سایر تیم های ایران نیز آرزوی موفقیت داریم.

شکوری در مورد حمایت هواداران پرسپولیس بعد از شکست در فینال لیگ قهرمانان آسیا، تصریح کرد: فکر می کنم که مرزهای فرهنگ هواداری برای ما جابجا شد و آن شور و هیجانی که در دو سه هفته گذشته به وجود آمد و بحث خیریه هایی که راه افتاد  واقعا گویای این مطلب بود که هواداران با تمام وجود دوست داشتند که ما قهرمان شویم. همانطور که ما به عنوان مدیریت پشت کادر فنی و بازیکنان بودیم، هواداران نیز به همین شکل حامی باشگاه بودند و این به ما انگیزه می دهد تا در آینده بهتر کار کنیم.

وی در خصوص کری خوانی بین تیم ها گفت: کری خواندن همه جای دنیا وجود دارد اما مرز بین کری و احترام باید حفظ شود.  ما همیشه به رقبای خود احترام گذاشتیم.  

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در مورد جایزه نقدی نایب قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: قرار است مبلغ دو میلیون یورو البته بعد از کسر جرایم به تیم ما اهدا شود. البته بحث انتقال پول در این چند ساله وجود دارد و جابجایی پول در حال حاضر دشوار است.

شکوری در خصوص جدایی «بشار رسن»، تصریح کرد: جا دارد همینجا از بشار تشکر کنم چرا که او در این سال ها با انگیزه زیاد بازی می کرد و در این چند سال توانست جام های زیادی با پرسپولیس بدست آورد. او همچنین در این چند سال توانست سطح فنی خود را ارتقا دهد. ما در این خصوص یک بیانیه کاملا روشن در سایت باشگاه انتشار دادیم که هواداران می توانند مشاهده کنند. از زمان مدیریت جدید سعی داشتیم در کمال آرامش رابطه دوستانه ای با کادر فنی و بازیکنان داشته باشیم. در این دوماه هم همه به خوبی متوجه این عملکرد ما شدند و ما نیز سعی می کنیم به این روند ادامه دهیم.

وی در مورد برنامه بازی های پرسپولیس در ادامه لیگ، گفت: در رابطه با بازی ذوب آهن باید بگویم که بعد از اینکه این دیدار لغو شد ما در ۲۳ آذرماه نامه ای به سازمان لیگ دادیم و خواستیم که آن ها در مورد سه نکته به ما پاسخ دهند. یک اینکه دلیل لغو چه بود؟ دو اینکه فشردگی لیگ برای پرسپولیس به چه شکل خواهد شد و سه اینکه در خصوص تخلف احتمالی باشگاه ذوب آهن در مورد قوانین کرونایی بررسی شود و اگر این اتفاق رخ داده باید بازی سه بر صفر شود.  

شکوری ادامه داد: ما دوست داشتیم بازی با ذوب آهن برگزار شود چرا که پرسپولیس ۲۰ روز بازی نکرد و به فینال رفت. شاید اگر این اتفاق می افتاد شرایط دیگری رقم می خورد اما حالا دیگر بازی تمام شده و ما در حال حاضر به فکر موفقیت در لیگ برتر هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    4 1
    آقای شکوری فکر نمیکنی یه خورده، فقط یه خورده دیر شده، این هم قسمی رو باید قبل فینال انجام میدادین تا قهرمان بشین، اگه منظورتان از آرزوی برخی تیمها برا رسیدن به پلی آف، رقیبتان استقلاله که اونا دوبار قهرمان آسیا شدن و این برا شما تو خواب هم محاله، تبریک نایب قهرمانی! تو کجای AFC و فیفا نایب قهرمانی جا داره، کاپ دادن به شما، مدال دادن به شما، یه جایزه نقدی هست بمبلغ دو مبلیونو 750 هزار دلار، اگه تیم قهرمان میشد با احتساب پاداش قهرمانی و راه یافتن به باشگاههای جهان که اگه آخر هم میشد یک میلیونو 500 هزار دلار دیگه ودر مجموع شش میلیونو 200 هزار دلار پاداش داشت رو با بی داریتی تان، به باشگاه و ملت با عدم قهرمانی 3 میلیونو 450 هزار دلار کمتر از این پاداش نقدی که گرفتین نصیب تان شد، از شوآف دست بردارین کار رو به کاردان بسپارین و... راستی در آش ویلتموس شما هم در فدراسیون سمت داشتین؟
    • IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
      1 1
      ای بقزبان آدم چیز فهم، زدی به هدف
  • IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    3 2
    نیازی به هم قسم شدن نیست. تا مرداد 1400 مسعود سلطانی فر هست.. بیچاره نساجی و ذوب که بد موقع با تیم ملی وزیر بازی دارن
  • بابامسعود لنگی IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    0 0
    رو من هم حساب کنید
  • IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    0 0
    بابا مسعوددر هم قسم بودنتان سهیم است. دیدیددر آسیا بابا مسعود رانداشتید باختید . خوشحالم که وزیر کچل قهرمانی پرسپلیس را در آسیا به گور می برد. لطفا به سایت AFC مراجعه کنید، رده بندی جدید تیم ها راببینید. استقلال سوم پرسپلیس بیست وپنجم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • افشین NL ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    0 0
    پیروزی از این سه امتیازها زیاد گرفته حتی قهرمان هم شده و جام گرفته از این سه صفرها ،تا وزیر بابا مسعود هست بجنبید یکی دوتا دیگه بگیرید که بعد رفتن باباتون باید یه افتاب قرمز سوراخ سوراخ بزارید تو ویترین افتخاراتتون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس