کد خبر 1158215
تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
وخامت اوضاع جسمانی «ماهر الأخرس»/انتقال اسیر آزادشده به بیمارستان

منابع خبری اعلام کردند که اوضاع جسمانی «ماهر الأخرس» اسیر فلسطینی که به تازگی از بندِ رژیم صهیونیستی آزاد شده است، رو به وخامت نهاده است.

به گزارش مشرق به نقل از فلسطین الیوم، وضعیت جسمانی «ماهر الاخرس» اسیر فلسطینی که به تازگی از بندِ رژیم صهیونیستی آزاد شده است، رو به وخامت نهاده است. از همین روی، منابع خبری اعلام کردند که او در بیمارستان بستری شده است.

بیشتر بخوانید:

آزادی «ماهر الاخرس» از بند تل آویو؛ درسِ مقاومت به اردوگاه سازش

بر اساس این گزارش، وخامت اوضاع جسمانی ماهر الاخرس نشأت گرفته از شرایط دوران بازداشتش در زندان های رژیم صهیونیستی است. بازداشت غیرقانونی الاخرس، اعتصاب غذا در اعتراض به اقدامات خصمانه صهیونیستها و سیاست اهمال پزشکی رژیم صهیونیستی جملگی در وخامت اوضاع جسمانی الاخرس تأثیرگذار بوده اند.

بیشتر بخوانید:

تاکید ماهر الاخرس بر آزادی حتمی فلسطین از اشغال

پزشکان فلسطینی هشدار داده اند که سلامتی این اسیر آزادشده فلسطینی در خطر است. الاخرس کمتر از یک ماه پیش و پس از بیش از ۱۰۰ روز اعتصاب غذا در نهایت از زندان های رژیم صهیونیستی آزاد شد.

این اسیر فلسطینی که در طول ماه‌های گذشته به نماد مقاومت تبدیل شده بود، پس از مبارزات گسترده و مقاومت و ایستادگی در برابر صهیونیست‌ها در نهایت توانست از میدان نبرد با صهیونیسم، پیروز خارج شود.

او در اولین سخنانش پس از آزادی گفته بود: من از حزب الله آموختم که هیچگاه با صهیونیست‌ها وارد مذاکره نشوم و خود با مقاومت و ایستادگی حقم را از آنها بگیرم. وی افزود: به یاد دارم زمانی که صهیونیست‌ها برای عقب نشینی از خاک لبنان در سال ۲۰۰۰ به دنبال مذاکره با حزب الله بودند سید حسن نصرالله به آنها گفت که شما بدون مذاکره خاک لبنان را اشغال کردید و بدون مذاکره نیز باید از اراضی اشغالی خارج شوید.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    0 0
    بنده خدا مواد بندش تخلیه شده و بندش به شدت ضعیف شده. انشالله خدا شفا بده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس