کد خبر 1158015
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳
عربشاهی: پرسپولیس به خودش باخت نه استقلال

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس به خودش باخت چون حتی داور دو پنالتی را هم برای پرسپولیس نگرفت و VAR بود که باعث شد پنالتی‌ها گرفته شود.

به گزارش مشرق، ضیا عربشاهی در خصوص شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل اولسان هیوندای در فینال لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: ما خیلی امیدوار بودیم که پیروز این بازی شویم. اولسان دقیقا مانند پاختاکور بازی می‌کرد. ۱۵ دقیقه اول بازی مالکیت را در اختیار داشت و به بازی سرعت می‌دادند اما به مرور زمان تیم ما بود که تیم برتر میدان شد و حتی به گل هم رسیدیم.

وی ادامه داد: تیم ما بعد از گل اول باید بازی را کنترل و کُند می‌کرد تا نیمه اول به پایان برسد اما دقیقا مانند بازی جام حذفی با استقلال گل زدیم و بعد نتوانستیم بازی را کنترل کنیم و گل مساوی را دریافت کردیم. اگر این گل زده نمی‌شد به راحتی می‌توانستیم قهرمان شویم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: بعد از گل دوم اولسان که روی اشتباه فاحش شیری رخ داد چندین موقعیت گل داشتیم اما در ضربات آخر بی‌دقت و عجول بودیم. باید این را قبول کنیم که پرسپولیس به خودش باخت چون حتی داور دو پنالتی را هم برای پرسپولیس نگرفت و VAR بود که باعث شد پنالتی‌ها گرفته شود.

عربشاهی در خصوص عملکرد شیری گفت: چطور بازیکنی که در دور مقدماتی یک دقیقه برای پرسپولیس بازی نکرده، در دیدار فینال فیکس می‌شود؟ تیم ما در دور مقدماتی از نعمتی در جناح راست استفاده کرد که عملکرد خوبی هم داشت اما در این بازی شیری فیکس می‌شود و این بلا سر تیم می‌آید. جالب این است که این بازیکن به تیم ملی هم دعوت شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کاش سمیعی چند پیشکسوت مانند علی پروین و محمود خوردبین را با تیم به قطر می‌برد تا باعث افزایش روحیه بازیکنان می‌شدند اما متاسفانه این کار نکردند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شیرزادی IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    26 1
    دو پنالتی تیم کره ای درست بود که کارشناسان داخلی هم گفتند و هیچ پنالتی هم نباید برای پرسپولیس گرفته میشد من به همه پرسپولیسی ها تبریک میگویم اما روی صحبتم با کوتوله هاییست که ظرفیت باخت ندارند داور عملکرد مثبتی داشت و اگر هم منفی بود با کمک ویدیویی اصلاح شد
    • میثم US ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
      1 13
      زیاد حرص نخور..درک میکنم چقدر استرس داشتین که نکنه پرسپولیس،قهرمان بشه و شماهاا...اما چطور چشنت دو تا خطای پرپولیس رو دید اما خطای واضح اونا رو ندید؟ بیچاره اگه واسه پرسپولیس خطا نمیگیرن بخاطر،ضعف فدراسیون ماست مطمین باش امروز،واسه ماست فردا هم نوبت شما میشه هرچند بعید میدونم حالا حالا ها بتونین به فینال برسین
    • پارسا IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
      3 0
      دمتون گرم چه خوب گفتید کوتوله هایی که ظرفیت باخت ندارند من یک پرسپولیسی هستم و واقعا از باخت تیمم ناراحت نیستم چون دو تا اشتباه غیرحرفه ای کردیم و باختیم و گرنه تیم کره ای رو به خوبی کنترل کرده بودند.ضمن این که سال هاست مهاجم خوب نداریم.امیدوارم که آل کثیر هر چه زودتر برگرده.
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    11 6
    شیری اینقدر خوبه که بجای بهترین بازیکن جناح راست ایران(ووریا غفوری) به تیم ملی دعوت میشه..
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    0 5
    الان همه کارشناس شدن وازبیرون میگن لنگش کن بسه بابافوتبال ما بیشتر از توانش خودنمایی کرد اگر به زیر ساخت وامکانات سخت افزاری ونرم افزاری ودانش باشدحق تیم های ما بااین بضاعت 8تیم نیست فقط کمی غیرت وتعصب در کنار شانس افتخار این چنینی را برایمان رقم می زند
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    4 1
    بارکج به مقصد نمیرسه این همه ناله براچیه بقول افشین پیروانی تاریخ تمدن افتخار .کدوم تاریخ میخاست تکرار بشه.یکسال دیگه ترند میشه هشتک بابا مسعود برگردونید
  • IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    1 7
    اصلا پرسپولیس به من باخت. شما به بزرگواری خودتون ببخشید آقای عربشاهی...
    • IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      3 0
      تو کی هستی که به یک استخوان خورد کرده فوتبال و یه پیشکسوت اهانت کنی؟ من یه استقلالی ام و آقای عربشاهی درست گفته پرسپولیس خدایی به خودش باخت، از لغو بازی های داخلی که باعث شد تیم در کوران بازی نباشه درست عکس تیم کره ای تا اشتباه مرگبار نورالهی که در بدترین زمان و مکان ممکن پنالتی داد تا اسپک شیری وگرنه تیم کره ای چیزی برا گفتن نداشت
  • پارسا IR ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    3 0
    من نمی دونم چرا همه تقصیرها رو می خواهند تقصیر شیری بیندازند! نوراللهی هم به اندازه شیری تقصیرکاره و پنالتی مفت داد به حریف. بعدشم به حال صدا و سیما هم باید تاسف خورد که تریبون میده دست افرادی مثل میثاقی و ... . همه دیدند که ما به حق باختیم اما این ها همش سعی داشتند به بینندگان القا کنند که ناداوری بود و اگه var نبود و ... پنالتی های ما رو نگرفتند و AFC حق ما رو خورد و ... قبلا هم که توی پخش زنده برای AFC از ای اف سیرک استفاده کرده بود و ... کی ها اومدند دارند بچه های ما رو می سازند و آموزش می دهند.
  • حسین IR ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    0 0
    با بخشی از نظرات این پیشکسوت عزیز موافقم و بخش دیگر نه!!! چرا مربیان و بازیکنان در بازی مهم وحساس توجیه نیستند که بلافاصله با زدن گل و جلو افتادن از حریف، بازی را رها کرده و ذوق زده می شوند. تیم با ریشه و اصل و نصب باید مربیان و بازیکنانی داشته باشند که توانایی حفظ توپ وبازی و مدیریت زمین را داشته باشند. پرسپولیس در اکثر بازی های حساس مثل دربی ها و حذفی ها و فینال ها ببا زدن گل به حریف، بلافاصله در کمتر از 5دقیقه گل دریافت کرده؟!!! ضعف دیگه مربی پرسپولیس این بود که باید از دقیقه 60 به بعد مهدی شیری و 4بازیکن خسته را با 5بازیکن تازه نفس و جنگنده و شجاع وحریص به حمله تعویض می کرد و نه در دقیقه 89یادش بیافته که شیری روحیه نداره و تعویض کند و یا در وقت اضافه تعویض دوم را؟!!!!
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
    0 0
    اشتباه های فاحش با علم به اینکه می دونی داور ویدئویی هست و اسپک میزنی چیزی جز این نیست که سایت های شرط بندی روت حساب باز کرده باشن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس