سناتور روس: پامپئو سعی دارد از "مرگ سیاسی" خود جلوگیری کند

یک مقام پارلمانی روس معتقد است، وزیر خارجه کنونی آمریکا با ادعای "دشمن بودن روسیه"، در واقع سعی دارد خود را با "جو بایدن" هماهنگ کرده و مانع از مرگ سیاسی و از دست دادن شغل خود شود.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری «اینترفکس»، "آلکسی پوشکوف" عضو ارشد کمیته سیاست اطلاعاتی شورای فدراسیون (سنای) روسیه به اظهارات "مایک پامپئو" وزیر امور خارجه آمریکا در خصوص قرار داشتن روسیه در فهرست دشمنان ایالات متحده واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید:

پامپئو روسیه را برای حملات سایبری به آمریکا متهم کرد

به عقیده این سناتور روس، این سیاستمدار از این طریق آشکارا در تلاش است تا با "جوزف بایدن" رئیس جمهوری منتخب آمریکا هماهنگ شود تا از "مرگ سیاسی" خود جلوگیری کند.

پوشکوف توضیح داد: «واقعیت این است که پامپئو، وزیر امور خارجه، که به زودی موقعیت شغلی خود را از دست خواهد داد، با ذکر نام روسیه به عنوان دشمن ایالات متحده، آشکارا قصد دارد خود رابا رئیس جمهوری جدید هماهنگ سازد، چرا که این جمله، یکی از نقل قول‌های مستقیم بایدن در مبارزات انتخاباتی بود. بدین ترتیب، پامپئو در واقع می‌خواهد از مرگ سیاسی خویش جلوگیری کرده و شغل خود را نجات دهد.»

مایک پامپئو روز شنبه گفت که روسیه قطعاً از جمله دشمنان ایالات متحده است. وی در اظهارات خود ادعاهای مربوط به تهدید هسته‌ای از جانب فدراسیون روسیه را واقعی خواند.

در همین رابطه، "سرگئی تسکوف"، عضو کمیته امور بین الملل شورای فدراسیون هم از مقامات واشنگتن خواست تا به دنبال دشمنان در داخل کشور باشند، و نه در خارج از آن. به عقیده وی، سیاستمداران آمریکایی که روابط خود با کشورهای دیگر را خراب می‌کنند، یک تهدید واقعی برای ایالات متحده هستند. تسکوف افزود: «روسیه "حتی به کمترین میزان" هم دشمن آمریکا نیست.»

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس