توزیع رایگان ۱۱ هزار لیتر روغن خوراکی احتکاری در ری + فیلم

بخشدار کهریزک از توزیع ۱۱ هزار لیتر روغن احتکاری به صورت رایگان در میان مردم بخش کهریزک و آسیب دیدگان از کرونا توسط سپاه پاسداران و گروه های جهادی خبر داد.

به گزارش مشرق، امین بابایی با اشاره به توزیع روغن رایگان در میان نیازمندان بخش کهریزک اظهار داشت: به دنبال کشف بیش از ۱۱ هزار لیتر روغن خوراکی از انبارهای بخش کهریزک و احراز تخلف احتکار ظهر امروز به دستور مقام قضایی بخش کهریزک روغن های احتکاری به صورت رایگان در اختیار گروه های جهادی و سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) قرار گرفت.

وی افزود: کالای نامبرده در راستای گشت‌های مشترک اجرایی با همکاری حوزه قضایی، بازرسان اتاق اصناف شهرستان ری و پلیس امنیت اقتصادی کشف شد.

بابایی در ادامه گفت: با پیگیری‌های لازم در حوزه قضایی مقرر شد که روغن‌های احتکار شده از طریق سپاه پاسداران و گروه های جهادی در اقدامی خیرخواهانه در غالب رزمایش مومنانه در میان خانواده‌های نیازمند بخش کهریزک توزیع شود.

وی با هشدار جدی به محتکران کالاها به ظرفیت کلان انبارهای مستقر در بخش کهریزک اشاره کرد و اظهار داشت: تمامی این انبار باید در سامانه جامع انبارهای اداره صمت استان تهران به ثبت برسد و مجوزهای لازم برای نگهداری کالاها را دریافت کنند تا به عنوان محکترین کالا شناخته نشوند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس