کد خبر 1157499
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷
سکه نمایه

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک‌میلیون و ۱۲۸ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۵ هزار و ۷۸۰ تومان است.

به گزارش مشرق، هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک‌میلیون و ۱۲۸ هزار تومان، قیمت دلار ۲۵ هزار و ۷۸۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید:

در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و سکه گرمی ۲ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۱۸عیار در هر گرم هم یک‌میلیون و ۱۲۸ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

قیمت ارز و طلا نسبت به پنج شنبه گذشته کاهش داشته است. فعالان بازار طلا و سکه می گویند: دیگر تقاضا و انگیزه‌ای برای خرید طلا و سکه در بین مردم وجود ندارد و بازار در رکود به سر می برد. بازاری‌ها می گویند: بعد از کاهش چند میلیونی قیمت سکه دیگر تقاضایی برای خرید سکه نداریم.

افزایش قیمت ارز در بازار همواره یکی از دلایل اصلی افزایش قیمت طلا و سکه بوده است و این سناریو در روزهای اخیر بازهم تکرار شد ولی خیلی دوام نداشت چراکه دلار نیز از کانال ۲۶ هزار تومان به کانال ۲۵ هزار تومان بازگشت.

بانک مرکزی تلاش می کند با تقویت عرضه در بازار به تقاضاهای ارزی پاسخ دهد و برهمین اساس نیز تداوم عرضه‌های روزانه ارز در سامانه نیما و بازار متشکل ارزی موجب شده تا نیاز ارزی بازار پاسخ داده شود و دیگر به مانند قبل شاهد نوسانات لحظه ای در بازار نباشیم. با این حال اما در مقاطعی انتشار برخی اخبار سیاسی موجب می شود تا جو روانی بازار تغییر کند و قیمت ارز افزایشی شود.

در بازار ارز هم اکنون قیمت دلار ۲۵ هزار و ۷۸۰ تومان، یورو ۳۱ هزار تومان و درهم امارات ۷ هزار و ۱۰۰ تومان اعلام شده است . 

در صرافی‌های بانکی هم امروز قیمت فروش دلار  ۲۵ هزار و ۷۵۰ تومان و قیمت خرید دلار با اختلاف ۱۰۰۰تومانی نسبت به قیمت فروش، ۲۴ هزار و ۷۵۰ تومان تعیین شده است.نرخ فروش یورو  معادل ۳۱ هزار و ۶۰۰ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۳۰ هزار و ۶۵۰۰ تومان اعلام شده است.

نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسانات بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند.

بروز رسانی: شنبه ۲۹ آذر ۱۲:۴۰

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (صرافی بانکی)

۲۵  هزار و ۷۵۰

قیمت دلار (بازار آزاد)

۲۵  هزار و ۷۸۰

قیمت یورو (صرافی بانکی)

۳۱ هزار و ۶۰۰

قیمت یورو (بازار آزاد)

۳۱ هزار

قیمت درهم

۷ هزار و ۱۰۰

قیمت پوند

۳۴ هزار و ۶۲۸

بروز رسانی: ‌شنبه ۲۹ آذر ساعت ۱۲:۴۰

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

  ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

۱۱ میلیون و ۸۵۰ هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

۶ میلیون و ۳۰۰  هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

۴ میلیون و ۲۵۰ هزار

قیمت سکه گرمی

۲ میلیون و ۳۸۰ هزار

بروز رسانی: شنبه ۲۹ آذر ساعت ۱۲:۴۰

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای ۱۸ عیار

یک میلیون و ۱۲۸  هزار

گرم طلای ۲۴ عیار

یک میلیون و ۵۰۶  هزار

مثقال طلا

۴ میلیون و ۸۹۰  هزار

انس طلا(دلار)

۱۸۷۶.۶

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    9 2
    مفت شد
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    18 2
    یک کارمند با حقوقش حداقل ماهی دوسکه میتونست بخره، درصورتی که همان کارمند با حقوق دریافیش نمیتونه یک نیم سکه بخره، بعد شما عنوان میکنید سکه ارزان شد؟!
    • بهروز IR ۰۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
      0 0
      خیلی خیلی ارزان شده
  • IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    8 0
    کسری بودجه تامین شد!
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    2 2
    موقت است
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    5 1
    مشرق جان عزیزم ! لطفا با این تیتر به شعور مخاطب توهین نکنید ! وقتی سکه ارزان میشه که حداقل بشه چهار پنج میلیون ! یعنی چی که تا ۲۰۰ یا ۳۰۰ هزارتومان سکه بیاد پایین سریع تیتر سکه ارزان شد رو میزنید
    • ناشناس IR ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      2 0
      همین امثال شما هستید که با این طرز فکر بدبختی به بار آوردید!سکه ۴ ۵ میلیون یعنی ارزان؟
  • IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    0 0
    دولت بی تدبیر وناامید یقین بدانید برای مانورانتخاباتی قیمت دلاروطلا وسکه را ریزشی خواهدنمود تا اول اینکه خزانه ارزی راپر کند واینبار به جای استفاده ازکلید برای فریب مردم ورای دادن به اسهال طلبان قیمت دلار وطلا را ریزشی و بعداز انتخابات دوباره همین اش وهمین کاسه یعنی دلار تامرز صدهزارتومان خواهدرفت اگر اگر اگرخدای ناخواسته اسهال طلبان و دولت بهاری وسازندگی انتخاب شود مردم باید به هوش وگوش باشند یک دولت جوان وانقلابی شجاع را انتخاب کنند
  • IR ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    1 0
    تیتر گمراه کننده
  • IR ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    0 0
    نباید بگذاریم ارزش دلار بیشتر از طلا بشود-چون علاوه بر غارت(نفت مواد مخصولات تولیدات...کشور)-طلا هم غارت میشه ودلار هرروز فزونی میگیرد
  • US ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    0 0
    واقعا شرم نمیکنید از زدن چنین تیترهایی که .فلان ... ارزان شد؟!
  • کورش IR ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    1 0
    سگها کجا ارزان شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس