کد خبر 1157267
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۱
زلزله نمایه

به دنبال وقوع زمین لرزه چهار ریشتری که محدوده دماوند را تحت تاثیر قرار داده است، سازمان مدیریت بحران کشور از اعزام تیم‌های ارزیاب به مناطق متاثر از زلزله خبر داد.

به گزارش مشرق، سازمان مدیریت بحران کشور در پیگیری‌ها از وقوع زلزله چهار ریشتری که در ساعت ۳:۰۵ بامداد امروز مرز میان دو استان تهران و مازندران در محدوده دماوند را لرزند، اعلام کرد: این زلزله در شهرهای پردیس و رودهن نیز احساس شده اما تاکنون خسارتی بر جای نگذاشته است.

بیشتر بخوانید:

وقوع زلزله ۴ ریشتری در ۵۷ کیلومتری پایتخت

همچنین بنا بر اعلام این سازمان تیم‌های ارزیاب از سوی دستگاه‌های امدادی و فرمانداری به مناطق متاثر از زلزله اعزام شده و بررسی‌های خود را آغاز کرده‌اند اما خوشبختانه تاکنون گزارشی از وقوع خسارت مخابره نشده است.

این سازمان همچنین اعلام کرد که به دستگاه‌های مختلف و مرتبط اعلام آمادگی شده است و آنان همچون همیشه که باید در برابر زلزله آمادگی لازم را داشته باشند، در آمادگی کافی قرار دارند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • avdt IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    12 2
    عجب دولت بد بیاریه دولت روحانی!؟.خدا چند ماه باقی مانده را به ملت ما رحم کن!.
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    1 0
    عکسی که انتخاب کردید حرفه ای نیست. عکس تزینی باید نسبت واقعی با خبر داشته باشه. اگر زلزله خسارت داشت این عکس درست بود. باید یه عکس از منظره عادی دماوند می گذاشتید یا چیزی شبیه به اون.
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    0 0
    دولتها وقتی رای میخواهند هرقولی را به مردم میدهند وچون اخر دوره هاشون فقط دزدی ،خرابکاری وعارت کردند،بد بیاری شدیدی میاورند درحدی که تمام ابرویشان برای همیشه ازدست میره
  • سید فروزان CH ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    1 0
    لواسان هم یک شش ریزتر بزند به ویلاها بد نیست ا خدا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس