کد خبر 1157174
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵
آیت الله علم الهدی: تحریف تاریخ برای توجیه مذاکره با آمریکا است

امام جمعه مشهد، خنثی‌سازی را بهترین اقدام در مقابل تحریم دشمن دانست و گفت: اگر به آنچه خودمان داریم پایبند بشویم، با کمال قدرت می‌توانیم تحریم‌ها را خنثی کنیم.

به گزارش مشرق،  آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در چهل و دومین هفته برگزار نشدن نماز جمعه در مشهد با تقدیر از مجاهدت پرستاران در مقابل ویروس کرونا، خطاب به پرستاران گفت: افتخار کنید در عین بحران و گرفتاری پرستاری، شما همکار پرستاری آسمانی و الگوی انسانیت در روی کره زمین هستید. بانویی که در کنار مسئولیت ۸۴ زن و بچه‌ای که هیچ حامی و مدافعی ندارند و مردی باقی نمانده، از جوان بیماری در مته‌ای شدت و سختی بیماری پرستاری می‌کند.

امام جمعه مشهد، خنثی‌سازی را بهترین اقدام در مقابل تحریم دشمن دانست و افزود: دشمن ناپاک‌تر از این حرف‌هاست از نظر انسانیت و شرف بشر بودن بخواهد در این آفت تحریم بیاندیشد و به اصل اولیه انسانی برگردد و رفع تحریم کند. باید با تکیه بر توان داخلی تحریم‌ها را خنثی کنیم.

وی با بیان اینکه التماس به دشمن، یا جهالت است یا خیانت، بیان کرد: اگر به آنچه خودمان داریم پایبند بشویم، با کمال قدرت می‌توانیم تحریم‌ها را خنثی کنیم، ما در این کشور همه چیز داریم، منابع اقتصادی، قدرت تولید، علم و دانش، نیروهای فداکار بسیجی از خود گذشته؛ قدرت منطقه‌ای ما نفوذ ما را بر نفوذ استکبار جهانی بالا برده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد: ما با همه آنچه که در این کشور داریم، می‌توانیم در مقابل دشمن در خنثی سازی تحریم‌ها موفق شویم که این امر نیازمند همت و غیرت مسئولان است.‌

وی با انتقاد از بلوکه شدن کالاهای اساسی در گمرک، ابراز کرد: این درست نیست که چندین تن کالای اساسی در گمرک‌ها بلوکه شده و به دست مردم نرسد و در مقابل یک عده احتکارچی ناپاک بیایند معیشت مردم را ابزار منافعشان قرار بدهند و به بهانه استیصال مردم در مشکلات اقتصادی، سراغ دشمن بروند.

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه آدم‌کش و رسانه آموزش آدم‌کشی، هردو تروریست هستند، اظهار کرد: ریگی با گروه اراذل، اشرار و اوباش بیرون کشور کمین کرده بود، به داخل کشور حمله می‌کرد، مرد، زن، بچه و بی‌گناه، همه را به خاک و خون می‌کشید اما نیما زم در یک جریان رسانه‌ای، آدم‌کشی به آدم‌کش‌ها می‌آموخت، او با آموزش ساخت بمب و مواد انفجاری، با هدایت توئیتری مردم به خیابان‌ها، آنان را وادار می‌کرد خانه، سامان، زندگی و منافع مردم بیگناه را با همین مواد انفجاری به خاک و خون بکشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
    0 0
    اره خنثی کنید ماهم یه 30 سال دیگه صبر میکنیم تا مثل بقیه کارا ردیفش کنید!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس