کد خبر 1156954
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۴
ارتش اسرائیل

یک روزنامه رژیم صهیونیستی نوشت که از یک مقر متروکه ارتش این رژیم در نزدیک مرز با غزه، اسناد محرمانه نظامی و تجهیزات حساس پیدا کرده است.

به گزارش مشرق، روزنامه یدیعوت احارونوت، در گزارشی از یک گاف امنیتی عجیب ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی منطقه غزه، پرده برداشت.

این روزنامه نوشت که ارتش رژیم اسرائیل در هفته‌های اخیر یک مقر نظامی خود در نزدیکی منطقه غزه را در حالی تخلیه کرد که اسناد نظامی محرمانه و تجهیزات نظامی حساس را جا گذاشت.

این روزنامه افزود: «در یک ماه گذشته دو بار از یک مقر ارتش در نزدیکی غزه دیدن کرده و اقدام به فیلمبرداری کردیم. در این مقر بر روی تجهیزاتی کار می‌شود که می‌تواند هرگونه تونل‌سازی در منطقه را شناسایی کند. اما علی‌رغم مراقبت‌هایی که در مناطق نزدیک غزه انجام می‌شود، هیچ کسی مانع ورود ما به این مکان نشد و هیچ نیروی نظامی نیز پیگیر کار ما نشد.»

احارونوت در ادامه نوشت: «کانتینرها و سرویس‌های بهداشتی سیار در آن‌جا بود. در کنار آن‌ها، تجهیزات الکترونیکی یافتیم که ارتش از آن‌ها برای شناسایی نقاط شلیک موشک [از غزه] استفاده می‌کند. یک سند نیز بر روی درب یکی از ساختمان‌ها آویزان شده بود که دستورالعمل چگونگی خروج از مقر را شرح داده بود. یک صندوق پر از فشنگ اسلحه M ۱۶ و تجهیزات اداری دیگر نیز آن‌جا بود. اما از همه بدتر، جزوه‌ای بود که وظیفه و شرح کار نیروهای حاضر در منطقه در آن درج شده بود.»

به نوشته این روزنامه، در این جزوه ۲۰ صفحه‌ای که جزو اسناد سری تعریف می‌شود، انواع سناریوها در هنگام درگیری و نوع اقدام در صورت مواجهه با نیروهای مقاومت غزه، چگونگی مواجهه با پهپادها، نقاط فرود بالگرد، اطلاعات حساس در خصوص نیروهای پشتیبان، آموزش ورود به درگیری و همچنین جدولی از شبکه ارتباطی نیروهای صهیونیستی در منطقه و اطلاعات حساس دیگری درج شده بود.

ارتش صهیونیستی به یدیعوت احارونوت گفته است که به زودی تحقیقات در این زمینه را آغاز خواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • توهم توطئه IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
    2 1
    حتماً درز عمدی اطلاعات برای عملیات ضداطلاعات بوده. یهودی را نشناختی
  • ناشناس IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
    1 0
    یهود اینقدر کثیف و سیاسی هستند که همه جهان رو اداره میکنه البته با کمک آمریکا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس