انتقادات گسترده از حضور سفرای امارات و بحرین در سفارت رژیم صهیونیستی - کراپ‌شده

حضور سفرای امارات و بحرین در انگلیس، در جشنی که سفیر رژیم صهیونیستی به مناسبت آیین «حنوکا» برگزار کرده بود، با انتقاد گسترده فعالان و نهادهای انگلیسی همراه شد.

به گزارش مشرق، سفیران امارات و بحرین در حضور سفیر رژیم اشغالگر صهیونیستی در لندن  در جشنی که سفارتخانه این رژیم به مناسبت عید یهودی «حنوکا» برگزار کرد، شرکت کردند؛ در حالی که بیش از یکصد شخصیت مسلمان و نهاد انگلیسی از این دو سفیر خواسته بودند، در این جشن حضور نیابد.

به نوشته وبگاه «میدل ایست مانیتور»، «زیپی هوتولی»، معاون پیشین وزیر خارجه رژیم صهیونیستی و سفیر فعلی این رژیم در لندن به انکار «یوم النکبه» فلسطین (فاجعه ۷۲ سال پیش در اشغال فلسطین توسط صهیونیست ها و آوارگی ۸۰۰ هزار فلسطینی) و مواضع نژادپرستانه و افراطی علیه فلسطینیان مشهور است.

یکصد شخصیت علمی و فرهنگی مسلمان و نهاد مختلف در انگلیس در نامه‌ای به «منصور عبدالله بالهول» و «فواز آل خلیفه» سفرای امارات و بحرین در لندن تاکید کردند: «در شرایطی که عادی سازی روابط با یک قدرت استعماری و نژادپرست درست نبوده است، حضور در کنار هوتولی که شخصی نژادپرست است و حقوق فلسطینیان را انکار می‌کند، حمایت از نقض حقوق فلسطینیان محسوب می‌شود.

آنها در بیانیه خود تاکید کردند: «حضور امارات و بحرین در این مراسم نه تنها عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را تقویت می‌کند، بلکه نژادپرستی و استعمار را ترویج می‌دهد.»

در ماه سپتامبر و طی مراسمی در کاخ سفید، توافق امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی به امضا رسید؛ این اقدام امارات و بحرین برای سازش با رژیم اشغالگر صهیونیستی با واکنش‌ها و انتقادهای گسترده منطقه‌ای و جهانی مواجه شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Mjo IR ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    1 1
    ای خاک. عالم توسر بی وجودتون نوکرزادهای نفهم وخبیث هر دوروستایی بیش نیستن انشالله بحرین ک مطمنیم ازادمیشه از دست این مزدوران روستای ملخک ک بایه پشه کش هم میشه نابودش کردوسقوط داد دولتش.. بحرین سقوط کنه. عربستان هم خودبخودنابودمیشه.. شروع یموج جدیدبهارعربی داریم!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس