آمریکا و صهیونیسم اصلی‌ترین دشمنان ملت ایران هستند

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی گفت: آمریکا و صهیونیسم اصلی‌ترین دشمنان ملت ایران هستند و جابجایی در ریاست جمهوری آمریکا، سیاست‌های ما را تغییر نخواهد داد.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ دوم خداداد فلاح شامگاه چهارشنبه در جمع فرماندهان و کارکنان پادگان مهندسی بروجرد افزود: بصیرت مهمترین مولفه برای رویارویی با دشمنان است زیرا دشمن شناسی یکی از راه های پیروزی بر هجمه دشمنان به شمار می رود.

وی با بیان اینکه ولایتمداری از شاخصه های اول بصیرت است بیان کرد: به گفته رهبر معظم انقلاب ،آمریکا رو به زوال است و این موضوع در انتخابات اخیر ریاست جمهوری این کشور به خوبی نمایان شد.

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی با تاکید بر اینکه نباید نگاه ها برای رفع مشکلات داخلی کشور بیرون از مرزها باشد گفت: تغییر در ریاست جمهوری آمریکا هیچ فرقی برای ما نمی کند و سیاست های ما تغییر نخواهد کرد.

سرتیپ دوم فلاح افزود: آمریکا هیچگاه برای ما قابل اطمینان نبوده است و نمی توان به آن اعتماد کرد و امروز نیز دشمنان برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی فرو گذار نمی کنند که برای این امر تمام توان خود را در شبکه های ماهواره ای و مجازی به کار گرفته اند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس