کد خبر 1156319
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۷
آمادگی ارتش رژیم صهیونیستی برای حمله به غزه

رسانه ها از آمادگی ارتش رژیم صهیونیستی برای حمله به نوار غزه گفتند.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، روزنامه عبری زبان «یدیعوت احرونوت» اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی خود را برای جنگی ویرانگر و متفاوت نسبت به جنگ‌های قبلی در غزه آماده می‌کند.

این روزنامه صهیونیستی سه شنبه در گزارشی افزود: مطابق برنامه ‌ریزی که برای جنگ آینده انجام شده، قرار است طی آن روزانه بیشترین تعداد ممکن از فلسطینیان به خاک و خون کشیده شوند.

محافل نظامی رژیم صهیونیستی اعلام کرده‌اند که احتمال تشدید تنش و جنگ در غزه در شرایط فعلی زیاد بالا نیست اما با این حال ارتش پشت پرده خود را برای هرگونه جنگی آماده می‌کند.

بر اساس این گزارش ، ارتش رژیم صهیونیستی به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌کند که در جنگ آینده بتواند مقاومت را شکست دهد بدون اینکه کار به اشغال دوباره  غزه یا نابودی حماس کشیده شود.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند تا در جنگ آینده، نوار غزه را هدف آتش و بمباران گسترده قرار دهد تا بتواند روزانه ۳۰۰ نفر از فلسطینیان را به قتل برساند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    2 0
    دیگه جراتشوندارن این یهودی های رذل وبزدل.. حماس دیگه اون حماس سالهای قبل نیست.. جدیدا به موشکی دست یافته ک اگه اسراییل حمله کنه چنانی پشیمان خواهندشدکه دنیا انگشت بدهان بمونه.. خواهیددید.
  • آذربایجانی IR ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    2 0
    اسرائیل خیلی پررو شده همش تقصیر امارات بحرین سودان عمان مراکش هست که رابطه خودشونو با اسرائیل عادی کردند خیلیها نمیدونند همسایه بیطرف و ظاهرا سر به زیر ما همون عمان مجری این طرح ننگین در جهان اسلام شده که مثل اپیدمی داره به تک تک کشورهای اسلامی سرایت میکنه ظاهرا ترکیه و چند کشور مثل بوتان و... هم در صف عادی سازی روابط با اسرائیلند
  • علی IR ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    3 0
    ان شاءالله پایان کار رسیده حزب الله جهان آماده است اسرائیل و آل سقوط تمام تمام تمام ساعت صفر داره فرا میرسه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس