دختر شهید سلیمانی زینب سلیمانی

فرزند شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی در گفت‌وگو با یک شبکه خبری روسی ضمن اشاره به رشادت‌های پدرش در نبرد با تروریست‌های داعش گفت که شهید سلیمانی برای تمام مردم منطقه با تروریست‌ها جنگید.

به گزارش مشرق،  «زینب سلیمانی» فرزند شهید سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» در گفت‌وگو با یک شبکه خبری روسی گفت که مردم ایران بین «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا و «جو بایدن» رئیس جمهور منتخب این کشور فرقی قائل نمی‌شوند.

زینب سلیمانی در گفت‌گو با شبکه خبری «راشاتودی» گفت که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا و «جو بایدن» رئیس جمهور منتخب این کشور مشابه هم هستند و از یک سیاست پیروی می‌کنند. هیچ تفاوتی بین آن‌ها نیست.

وی در  این مصاحبه گفت: «ترامپ دستور کشتن پدر من را صادر کرد و بایدن هم از آن حمایت کرد، پس بین ترامپ و بایدن تفاوتی وجود ندارد. بایدن هم با "باراک اوباما"، رئیس جمهور سابق در شکل دادن گروه تروریستی داعش هم عقیده بود. تفاوت بین ترامپ و بایدن  چیست؟ چه چیزی تغییر خواهد کرد؟ آن‌ها افکارشان یکی است و تفاوتی باهم ندارند. برای ما هیچکدام فرقی ندارند. ما با سیاست‌های دولت آمریکا مشکل داریم و این تغییر نخواهد کرد. ترامپ و بایدن شبیه هم با افکار و رویکرد مشابه هم هستند و هیچ کدام بهتر از دیگری نیست.»

 وی در بخش دیگر این مصاحبه گفت: «پدر من وظایف خود را به خوبی انجام داد و این باعث عصبانیت آمریکایی‌ها شد. شما شاهد هستید  هر برنامه‌ای که آمریکا در خاورمیانه اجرا می‌کند نابود می‌شود و آن‌ها از هر طریق که تلاش می‌کنند به ایران ضربه بزنند، شکست می‌خورد. چرا؟ چون پدر من منجی بود. پدر من در واقع یک منجی بود. او نه تنها برای مردم کشور خود بلکه برای همه کشورها انجام داد. پدر من نه تنها برای خاورمیانه بلکه برای همه این کار را کرد. او داعش را شکست داد. او برای همه مردم منطقه با داعش جنگید. نه فقط برای یمن، سوریه و لبنان ایران و عراق، بلکه برای همگان جنگید. پدرم تا آخرین نفس خود بدون وقفه با داعش نبرد کرد. او می‌دانست مسیری که می‌رود خیلی خطرناک است و ممکن است کشته شود. پدر من این مسئله را به خوبی می‌دانست، زیرا ترسی از آن‌ها نداشت. بر عکس آن‌ها از وی می‌ترسیدند و می‌دانستند که او چگونه اقدام می‌کند و واکنش نشان می‌دهد. »

زینب سلیمانی افزود: «بعد از کشتن پدر من آمریکا تصور می‌کرد که همه چیز متوقف می‌شود زیرا آن‌ها سردار سلیمانی، فرد قدرتمند خاورمیانه را کشته‌اند، اما اشتباه می‌کنند. آن‌ها خیلی اشتباه می‌کنند که با از بین رفتن سردار سلیمانی همه چیز خاتمه می یابد، این تازه اول راه است.»

 فرزند شهید سلیمانی در خصوص شهادت «محسن فخری زاده»  دانشمند هسته‌ای دفاعی ایران که چندی قبل به شهادت رسید نیز گفت: «آن‌ها به راحتی او را مقابل دیدگان همسرش کشتند. آنها چگونه جرات کردند  به کشور ما بیایند و به راحتی مردم ما را در خیابان بکشند؟»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • دیده بان IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    8 1
    خاورمیانه یعنی تعریف موقعیت جغرافیایی منطقه خودمان به نسبت آمریکا واروپا !!! مقام معظم رهبری بارها و از جمله در اردیبهشت92 دردیداربامعلمان وفرهنگیان به این مهم وخودداری از به کاربردن کلمه خاورمیانه،تاکید و ضرورت اعلام نام صحیح منطقه《 غرب آسیا 》 رامتذکر شده اند.
    • IR ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
      0 0
      بله نام صحیح جغرافیای منطقه همان غرب آسیاست ، نام خاورمیانه ، واژه ای است که استعمار گران روی منطقه ما گذاشتند استفاده از این نام صحیح نیست باید هوشیار باشیم
  • .. IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    10 4
    سلام و درود.درست گفتن.خوشحالم از اینکه،روحیه مبارزه دارن.و راه پدر رو ادامه میدن.انشالله خداوند پدر ارجمندشون رو مورد رحمت ویژه الهی قرار بده.بسیار انسان خوبی و ناب بودن.
  • ناصر IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    8 2
    خانم سلیمانی عزیز تسلیت وتعزیت پدر گرامیتان ...
    • IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
      14 2
      و پس از عرض تسلیت، دردو بلات بخوره تو فرق سر هرچی اصلاحاتچی زبون نفهمه که همین مطلب ساده رو هم که بایدن و ترامپ هردو اسب‌های یک درشکه هستند رو نمیفهمن!!!
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    4 2
    ولی برای کاسبان برجام فرق می کنه
  • علی IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    7 4
    به قول آقای سعد الله زارعی حفظه الله تعالی کارشناس سیاسی ما نباید قبل از حمله به عین الاسد به مقامات عراقی اطلاع می دادیم و برای انتقام سردار شهید باید 2000 آمریکا یی را می کشتیم
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    3 2
    فقط ترور مایک پنس متعصب،راه گشا هست که ترامپ دوباره رئیس جمهورنشه-ودرحد ترور سردارها ودانشمندانمان هست
  • IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    8 0
    اعتماد به یانکی ها می تونه عواقب خطرناکی داشته باشه.
  • IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    2 6
    به نظرم اشتباهه چون ترامپ حاج قاسم رو شهید کرد نه بایدن
  • IR ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    3 1
    سیاست ضد ایرانی هر دو یکی است وتفاوتی ندارد اما خطر نفوذها در حاکمیت به مراتب از دو خطرناک تر است همونایی که5چراغ سبز نشون می دهند
  • DE ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    0 0
    روحش شاد. سردار سلیمانی یه سلطان واقعی بود.
  • DE ۰۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    0 0
    سردار سلیمانی رو نمیشه فراموش کرد.
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    0 1
    شما بین کسی که پدر شما رو به شهادت رسونده با اونی که ازش حمایت کرده تفاوتی قائل نیستید؟ خانم سلیمانی! معمولا قاتل رو قصاص می کنن نه اونی که از قتل خوشحال شده یا حمایت کرده. الان بحث سر این نیست که کدوم از اون یکی بهتره چون هیچ کدوم برای ما ایرانی ها خوب نیستن، مسئله اینه که کدوم بدتر و خبیث تره.
  • NZ ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    1 0
    واقعا مايه افتخار هستيد. حقيقتا تمام شاخصه های سردار دلها در ايشان وجود دارد. درود خدا بر شما.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس