کد خبر 1156207
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
دانش آموزان روستای "جلو" در استان کرمانشاه دسترسی به شبکه «شاد» ندارند + فیلم

دانش‌آموزان در مناطق روستایی به دلیل نبود پوشش شبکه تلفن همراه نسل جدید باید حضوری درس خود را فرا بگیرند.

به گزارش مشرق، شرایط شیوع ویروس کووید ۱۹ در سراسر کشور سبب گسترش آموزش مجازی در مدارس و دانشگاه‌ها شده است اما بسیاری از روستاها تحت پوشش شبکه اینترنت قرار ندارند و دانش‌آموزان و دانشجویان ساکن در این مناطق برای تحصیل از راه آموزش مجازی با مشکل مواجه شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

طرح مجلس برای رایگان شدن اینترنت دانش آموزان +جزییات

مناطق روستایی در استان کرمانشاه نیز با مشکل عدم دسترسی به شبکه تلفن همراه نسل جدید روبرو هستند و در بسیاری از روستاها دسترسی به شبکه اینترنت با مشکل مواجه است و دانش‌آموزان برای اینترنت باید از روستا فاصله گرفته و بر روی مناطق مرتفع همچون کوه‌های اطراف روستا به دنبال سیگنال باشند.

البته بسیاری از معلمان با درک این وضعیت، به آموزش حضوری دانش‌آموزان در مناطق روستایی پرداخته‌اند و با رعایت شرایط بهداشتی و شیفت‌بندی دانش‌آموزان در پایه‌های مختلف تحصیلی به آنها درس می‌دهند ولی همچنان مشکل شبکه اینترنت برای دانش‌آموزان دبیرستان و دانشجویان این مناطق وجود دارد.

روستای «جلو» از توابع بخش فیروزآباد در شهرستان کرمانشاه از جمله روستاهای بدون اینترنت در این استان است که معلم این روستا هر روز مسیری به طول چهل کیلومتر را طی می‌کند تا به دانش‌آموزان دبستان روستا به شیوه حضوری درس بدهد که این فیلم داستان سفر روزانه این معلم و شیوه آموزش حضوری به دانش‌آموزان در روزهای کرونایی است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    1 1
    لاحول ولاقوةالا باللّه... ای کاش یک بانی پیدا میشد... هیچ کاری نداره... فقط یه خورده دل به دریا زدن میخاد و همت عالی... اونم برای تربیت یک نسل... بخدا این همه پولدار... این همه ملک و سرمایه و ماشین و دلار و...
  • احمد علی حسینی ریک IR ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    1 0
    سلام/چون بیشتر روستاها؟اینترنت پوشش ندارد وجمعیت دانش آموزان کم است، کلاس ها باید حضوری باشد ودانش آموزان گوشی ندارند و با گوشی هم نمیشه باسواد شد ۳ح۷۴

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس