اجباری شدن ماسک به روایت تصویر تهران کرونا

استاندار تهران با اشاره به آغاز طرح جریمه افراد فاقد ماسک در تهران از اثرگذاری مطلوب طرح شهید سلیمانی خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در جلسه اجرای طرح شهید سلیمانی در استان تهران با اشاره به اجرای محدودیت ها در استان تهران و آغاز جریمه افراد بدون ماسک و منع تردد شبانه اظهار داشت: همه این محدودیت ها شرایط بهتری را رقم زد و اجرای طرح شهید سلیمانی نیز که محلات مختلف را تقسیم بندی کرد و از نیروهای داوطلب آموزش دیده بهره گرفته شد، زمینه شناسایی و تشخیص سریع و قرنطینه افراد را فراهم کرد.

بیشتر بخوانید:

پول جریمه متخلفان کرونا کجا می‌رود؟

وی تاکید کرد: البته چند مشکل در استان تهران وجود دارد. نخست منابع مالی است که رئیس جمهور دستور لازم را دادند و امیدواریم اعتبارات لازم تخصیص پیدا کند؛ از سوی دیگر در مورد تامین نیروی انسانی مقرر شده توسط هلال احمر از نیروهای داوطلب آموزش دیده بهره گرفته شود.
 
استاندار تهران سپس خاطرنشان کرد: بی تردید اثربخش ترین راه برای جلوگیری از ابتلا افزایش تست و ردیابی است که باید با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط شهروندان در دستورکار قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    6 2
    این که میگن به افراد فاقد ماسک خدمات داده نمیشه ویا این که جریمه میشن ما که در قم یه همچین برخوردی ندیدم .(البته فقط در بلوار شهید کریمی ،کوچه 12 ، مطب دکتر میرزایی ) دیدم که افرادی که ماسک ندارند برخورد دارند واز افراد می خواهند که حتما ماسکشان را بزنند .احسنت بر این دکتر
    • IR ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
      0 0
      الان چرا آدرس مطب دکتر رو دادی
  • IR ۰۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    3 0
    تااااااااااااااااااااااازه آآآآآآآآآآآآآآآآآآغاز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پس تا الان سر کار بودیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    1 0
    بالاخره اون شنبه مورد نظر رسید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس