خرمایی‌پور: به خاطر فشارهای رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد مجبور به استعفا شدم

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد بوشهر دلایل استعفای خود را عنوان کرد.

به گزارش مشرق، میثم خرمایی‌پور، رئیس هیئت بولینگ بیلیارد و بولس استان بوشهر در خصوص دلایل استعفا از ریاست این هیئت اظهار داشت: متاسفانه به خاطر فشارهایی که به بنده و مدیران استان از تهران وارد شد، مجبور شدم از سمت خودم استعفا بدهم. حدود یک سال مقاومت کردم، ولی در نهایت استعفا دادم. مخالفت‌هایی که با رئیس فدراسیون در خصوص تخلفاتش داشتم و گزارش سازمان بازرسی کل کشور باعث این فشارها شد. یکسری از این تخلفات مربوط به استان بوشهر بود. پول‌هایی که از ما گرفته بودند و پس نداده بودند به همراه جعل امضای بازیکنان ما از این دلایل آن بود.

بیشتر بخوانید:

هرج و مرج در بیلیارد و البته پرونده قضایی!/ لزوم ورود جدی وزارت ورزش به فدراسیون در آستانه سقوط

وی افزود: رئیس فدراسیون از من خواست که از او حمایت کنم، ولی قبول نکردم و گفتم تا زمانی که دادگاه تکلیف شما را مشخص نکرده، هیچ حمایتی انجام نمی‌دهم. وی از طریق برخی افراد که نمی‌دانم چه کسانی هستند، مدیران استان را تحت فشار قرار داد و نامه عزل من را زدند. خیلی مقاومت شد که این اتفاق نیفتد، اما متاسفانه امروز به ناچار مجبور شدم استعفا بدهم و دلایل آن را نیز در نامه ذکر کردم.

رئیس مستعفی هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس بوشهر در پاسخ به این سوال که آیا فشارهایی بر سایر هیئت‌ها مبنی بر استعفا وجود دارد، گفت: به غیر از هیئت استان بوشهر، عده‌ای دیگر نیز تحت فشار هستند. دلیل نمی‌شود که همه نظر موافق داشته باشند و  برخی افراد نظر مخالف دارند. افراد باید تحمل کنند و نظرات مخالفان را هم بشنود. هیئت‌های دیگر هم با او مخالف هستند و رئیس فدراسیون سعی می‌کند که همه آنها را با یک شیوه ناجوانمردانه از میدان به در کند و در آینده رای مثبت دادگاه را بگیرد و همچنان رئیس فدراسیون باقی بماند.

بولینگ ,

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی FR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
    0 0
    یه سفره ای پهنه بچه ها مشغولن مشرق چرا مزحمت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس