کد خبر 1156066
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۴:۳۲
کرونا نمایه

معاون درمان وزارت بهداشت، با اشاره به داروهای کووید ۱۹، گفت: به رغم اینکه اغلب داروهای مطرح تاثیر آشکاری در کاهش مرگ و میر بیماران نداشت، اما این داروها را از بیماران دریغ نکردیم.

به گزارش مشرق، قاسم جان بابایی، در جلسه قرارگاه تامین دارو که با حضور وزیر بهداشت برگزار شد، گفت: وزارت بهداشت از ابتدای شیوع کرونا از بازی‌های سیاسی و چالش‌ها و حاشیه‌ها دور بوده و اقدامات خود را با برنامه‌ریزی پیش برده است.

بیشتر بخوانید:

کدام افراد نمی‌توانند واکسن کرونا تزریق کنند؟

وی افزود: در موضوع دارو با استراتژی‌های صحیحی پیش رفتیم و با اینکه اغلب داروهای مطرح برای کووید ۱۹ تاثیر واضحی در کاهش مرگ و میرها نداشت، فرصت‌ها از بیماران دریغ نکردیم.

بیشتر بخوانید:

شرط تجویز کورتون برای بیمار کرونا

جان بابایی ادامه داد: ما توانستیم در کمترین زمان ممکن این داروها را تهیه و حتی تولید کرده و در اختیار مراکز درمانی قرار دهیم.

معاون درمان وزارت بهداشت، در مورد واکسن کرونا هم، گفت: تمامی اقدامات باید مستندسازی شود تا تلاش‌های وزارت بهداشت و نظام سلامت در این زمینه نادیده انگاشته نشود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    2 0
    نه، شاید دارن به افزایش مرگ و میر کمک میکنن
  • محمد IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    0 0
    سازمان بهداشت جهانی در مورد مصرف رمدسیویر هشدار داد و گفت آسیبهاش بیشتر از فایده ناچیزش هست، حالا شما اومدین خط تولید رمدسیویر راه انداختین ؟؟؟
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
    0 0
    دارویی که دکتر زالی گفت چیشد ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس