کد خبر 1155688
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳
مکتب سلیمانی - حاج قاسم سلیمانی - کراپ‌شده

در آستانه سالگرد شهادت سردار پرآوازه و سرافراز اسلام سپهبد شهید، حاج قاسم سلیمانی توسط رژیم جنایتکار آمریکا، با همت اندیشگاه گفتمان، شماره 24ام از نشریه برهان اندیشه با عنوان مکتب سلیمانی منتشر شد.

به گزارش مشرق، در آستانه سالگرد شهادت سردار پرآوازه و سرافراز اسلام سپهبد شهید، حاج قاسم سلیمانی توسط رژیم جنایتکار آمریکا، با همت اندیشگاه گفتمان، شماره 24ام از نشریه برهان اندیشه با عنوان مکتب سلیمانی منتشر شد.

تبیین ابعاد نظری مفهوم «مکتب سلیمانی» که توسط رهبر انقلاب اسلامی در توصیف جایگاه رفیع سردار شهید سلیمانی بیان شده است، مهم‌ترین محور این شماره از نشریه برهان اندیشه را به خود اختصاص داده است.

«دین و ولایت فقیه از منظر سردار شهید»، «ویژگی‌های مدیریتی سردار سلیمانی» در تبیین سبک مدیریتیِ انقلابیِ سردار سلیمانی و «سردار سلیمانی در نگاه رسانه‌ها و متفکرین بین المللی» در مقطع بعد از شهادت، نام برخی فصول و بخش‌های این ویژه‌نامه است.

برای تهیه این نشریه به سایت didemanbook.ir مراجعه نمایید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مجیدرحیمی فردیس کرج IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
    0 0
    خدا رحمت کنه همه اسیران خاک را در اصل ما انسانها میتوانیم با عمل مان و کارهای روز مرهمان خود را اسیر کردارهای ناپسند و غیر انسانیمان شویم پس میتوانیم با اخلاق خوش و کرداری درست به هم احترام و جایگاه انسانی دهیم پس میشود با عمل خود حتی دشمنان خود را دوستان بی حد و حسرخود کنیم و عملی شایسته و مورد قبول قلبی خود قراردهیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس