کد خبر 1155650
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹

این قسمت : آیفون تصویری سوزوکی

همواره سیستم های الکترونیک و الکترومکانیک و دستگاه هایی که تجربه های جدید برایمان میسازند جذاب هستند .   این دستگاه ها برای آسان تر کردن زندگی ما به وجود آمده اند و میتوانند کمک شایانی در جهت پیشبرد زندگی نوین و پویا داشته باشند . آیفون های تصویری نیز یکی از سیستم های فوق میباشند .

برند آیفون تصویری سوزوکی یکی از برند های پرطرفدار و محبوب در زمینه تولید و ارائه خدمات پس از فروش آیفون های تصویری سوزوکی میباشد ، این برند با تولید تجهیزات مورد نیاز آیفون های تصویری 4.3 و 7 اینچ توانسته نیاز های کلی صنعت هوشمند سازی و تولید تجهیزات آیفون های صوتی و تصویری را برطرف نماید .

شرکت آیفون تصویری سوزوکی در تولیدات خود از جدید ترین تکنولوژی های روز جهان بهره میبرد ، تکنولوژی بروز آیفون های تصویری سوزوکی را میتوان ویژگی های فیزیکی ، صفحه های نمایش LCD  و LED ، قابلیت هایی همچون ارتباط داخلی ، حافظه داخلی ضبط تصاویر ، ویژگی هایی همچون روابط کاربری و اتصال به سایر سیستم ها و ... دانست ، برای آشنایی با این تکنوژی ها بهتر است کمی بیشتر بگوییم :

ویژگی های فیزیکی

دستگاه های ایفون تصویری سوزوکی ویژگی های فیزیکی قابل قبولی در سطح بدنه و قطعات داخلی دارند ، پنل دستگاه های آیفون تصویری سوزوکی با بهره گیری از تکنولوژی های IP و مقاومت های آب و هوایی و با استفاده از قطعاتی مانند دوربین سونی ژاپن ، شاسی ها و پیچ های ضد زنگ و خوردگی ، بلندگو و میکروفون بسایر قوی ، لولای نصب آسان ، دزدگیر داخلی و کیفیت و جنس رنگ بسیار عالی و شفاف توانسته کیفیت خوبی هم در زمینه پنل و هم در زمینه دستگاه مانیتور که از بهترین کیفیت صفحه نمایش  ، صفحه کلید لمسی ، سوییچر داخلی ، گوشی دهنی با کیفیت اسپیکر و میکروفن عالی و ... ارائه دهد .

صفحه نمایش LCD-TFT

TFT یک نوع نماشگر از نوع LCD است که این نوع نمایشگرعملکردی بهتری نسبت به LCD های معمولی دارد TFT مخفف کلمه Thin Film Transistor است که برای بالا بردن عملکرد و سودمندی بهتر ال سی دی از آن استفاده می شود .

LCD  نوعی نمایشگر از جنس مایع است که با استفاده از میدان الکترواستاتیک بین دو سیم نازک شفاف یک میدان دید کریستالی در منبع نور برای بیننده ایجاد می کند .

ارتباط داخلی (Intercom)

ارتباط داخلی یکی از ویژگی هایی است که جز پیشرفت های صنعتی عرصه آیفون های تصویری به حساب می آید . ارتباط داخلی با استفاده از رشته های شبکه ای است که دستگاه های آیفون میتوانند با تشخیص دستگاه های همسان با آنها ارتباط گرفته و به ارسال عملکرد هایی مانند زنگ ، انتقال و دریافت صدا و در بعضی از موارد انتقال تصویر بپردازند .

قابلیت اینترکام در آیفون های تصویری به دو نوع قابلیت ارتباط با نگهبانی یا تنها یک واحد و یا ارتباط با کلیه واحد ها در سیم کشی ها و مدل های جدید تر تقسیم میشوند .

این ویژگی یک حُسن برای دستگاه های آیفون تصویری به حساب می آید .

حافظه داخلی و کارت حافظه

وضعیت حافظه دستگاه های آیفون تصویری به دو دسته بدون حافظه و با حافظه تقسیم میشوند در نوع اول دستگاه هیچگونه پشتبانی نرم افزاری و اسلات قرارگیری حافظه جانبی ندارد و تنها میتواند در صورت داشتن حافظه داخلی تصاویری را به صورت بسیار محدود ضبط و پخش کند .

در نوع دوم حافظه آیفون های تصویری حافظه جانبی نیز کارآمد است ؛ حافظه جانبی در ایفون های تصویری عملکردی مانند رم در موبایل یا هارد در دستگاه های کامپیوتری دارد ، این حافظه که در چند نوع کارت SD ، ماژول فیزیکی ، فضای ابری و ... میباشد قابلیت ضبط تصاویر به صورت برنامه ریزی شده و دستی را در خود دارد . به این روش شما میتوانید با برنامه ریزی و یا به صورت دستی اقدام به عکس برداری از تصویر ارائه شده از سمت دوربین پنل نمایید .

رابط کاربری

نرم افزار اختصاصی کار با سیستم های آیفون تصویری سوزوکی نرم افزاری پرقدرت و آسان برای کارکردن با این سیستم ها است ، از طریق این نرم افزار میتوانیم به تصاویر ضبط شده ، ارتباط داخلی ، تاریخچه دستگاه ، روش ها پشتیبانی و نصب ، بخش عیب یابی خودکار و ... دسترسی داشته باشیم ، همینطور قابلیت اتصال سایر ماژول ها همچون ماژول درب بازکن جک پارکینگی ، رسیور وای فای و سیم کارتی و سایر قطعات جانبی به ما این امکان را میدهد که بتوانیم از طریق این دستگاه ها سایر سیستم های جانبی را کنترل کنیم .

تولید کننده

دستگاه های آیفون تصویری سوزوکی با برند قوی سوزوکی تحت تمامی استاندارد های روز دنیا و لایسنس پذیرفته شده این شرکت در ایران تولید شده و روانه بازار های ملی و بین المللی میشوند ، این دستگاه ها به همراه سایر سیستم ها همچون جک پارکینگی سوزوکی و ... دارای گارانتی معتبر این شرکت هستند .

شرکت صنایع الکترونیک سها ، بزرگترین مرکز پخش سیستم های حفاظتی و امنیتی در کشور ، نمایندگی رسمی برند جک و ایفون تصویری سوزوکی و دزدگیر GMK میباشد ، برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید از سایت سها ای شاپ بازدید نمایید .

منتظر حضور گرمتان هستیم .


** این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس